Att göra i Pattaya.

Om det vet jag ingenting eftersom Royal Garden öppnades 1993 och hur det var på den tiden och innan det har jag ingen susning om, solly. ;)

Barområdet med ca 10 barer låg mellan soi 8 och soi 9

Det är borta nu sedan ett antal år och istället har ett nytt stort varuhus byggts där.

Jag syftar inte på det Royal Garden som ligger längre bort mot walking street.

Kopplar du in nu?

Detta nya Royal Garden jag menar.

Eller BIGC är det nog om jag minns rätt

BTT

Senast ändrad:

Det är borta nu sedan ett antal år och istället har ett nytt stort varuhus byggts där.

Kopplar du in nu?

BTT
Dina Thailandsresor nu för tiden, Google Street view :laugh2:

Kopplar du in nu?

BTT
Nya Royal Garden, är du full eller? Det är Central Festival.

Kopplar du in nu?

BTT
Det var 25-30 barer där.

Det var 25-30 barer där.

Räknade du dom?

Vad jag minns så var det tre barer i rad med ca fyra meters mellanrum plus toaletter längst in till höger.

Baren längst bort låg nån meter från soi 9

Men några 25-30 barer var där absolut inte.

Möjligen 10-12 stycken.

Själva området sträckte sig från soi 9 och fram till ungefär 25 meter från soi 8.

BTT

Räknade du dom?

Vad jag minns så var det tre barer i rad med ca fyra meters mellanrum plus toaletter längst in till höger.

Möjligen 10-12 stycken.

Själva området sträckte sig från soi 9 och fram till ungefär 25 meter från soi 8.

BTT
Blir dubbelt så många efter några stadiga stänkare :)

Räknade du dom?

Möjligen 10-12 stycken.

BTT
Nej jag räknade inte barerna.

Jag minns för jag har varit där många gånger, vi förflyttade oss dit när det blev för mycket barnvagnar och flaggtåg på Walking Street, mellan åttan och nian är det närmare 100 meter och det fanns endast barer där, jo det var minst 25- 30 barer.

Nej jag räknade inte barerna.

Jag minns för jag har varit där många gånger, vi förflyttade oss dit när det blev för mycket barnvagnar och flaggtåg på Walking Street, mellan åttan och nian är det närmare 100 meter och det fanns endast barer där, jo det var minst 25- 30 barer.
Stämmer inte.
Fanns inga barer efter åttan förrän ca 70 meter neråt second road. På sträckan från åttan till barområdet fanns några restauranger.Bland annat en österrikisk restaurang där jag brukade äta frukost.
Barområdet började ungefär där det brukade stå kraschade bilar på andra sidan av Second.
Så själva barområdet var ca 30 meter långt med 10-12 barer.
BTT

Stämmer inte.
Fanns inga barer efter åttan förrän ca 70 meter neråt second road. På sträckan från åttan till barområdet fanns några restauranger.Bland annat en österrikisk restaurang där jag brukade äta frukost.
Barområdet började ungefär där det brukade stå kraschade bilar på andra sidan av Second.
BTT
När jag var där så var det barer hela vägen mellan åttan och nian, ja när man lämnade barområdet och gick ner på åttan så var det 2 eller 3 håliväggen barer/restauranger, bland annat en finsk.
Du minns inte vad dassbesöken kostade på barområdet :) _

Stämmer inte.
BTT
Hette den restaurangen Salt och Peppar?

Själv har jag inte varit på Walking street eller barer övehuvudtaget i Pattaya sedan 2003. Men besöker gärna nödvändiga affärer typ elektronik, bygg eller möbler i Pattaya. Första gången där -84 och då var det inte mycket till stad och det enda jag kände igen 2003var en boxningsring på stranden och en snurrande bar. Tider det när man var fri och yngre nu orkar man inte ens supa seriöst.

När jag var där så var det barer hela vägen mellan åttan och nian, ja när man lämnade barområdet och gick ner på åttan så var det 2 eller 3 håliväggen barer/restauranger, bland annat en finsk.
Du minns inte vad dassbesöken kostade på barområdet :) _

Har för mig det var 5 baht möjligen 10.

BTT

Hette den restaurangen Salt och Peppar?
Nej salt and pepper hette den inte.

Den fanns fortfarande för några år sedan med nya ägare. Kollade lite på streetview mappen och numera tycks där ligga ett healt massage ställe som heter Top House.

Låg ungefär mitt emellan soi 8 och barområdet.

På hörnet vid infarten till soi 8 låg en engelsk restaurang.

BTT

Liknande trådar

Tillbaka
Topp