Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag minns för jag har varit där många gånger, vi förflyttade oss dit när det blev för mycket barnvagnar och flaggtåg på Walking Street, mellan åttan och nian är det närmare 100 meter och det fanns endast barer där, jo det var minst 25- 30 barer.
Jag minns för jag har varit där många gånger, vi förflyttade oss dit när det blev för mycket barnvagnar och flaggtåg på Walking Street, mellan åttan och nian är det närmare 100 meter och det fanns endast barer där, jo det var minst 25- 30 barer.
Stämmer inte.
Fanns inga barer efter åttan förrän ca 70 meter neråt second road. På sträckan från åttan till barområdet fanns några restauranger.Bland annat en österrikisk restaurang där jag brukade äta frukost.
Barområdet började ungefär där det brukade stå kraschade bilar på andra sidan av Second.
Så själva barområdet var ca 30 meter långt med 10-12 barer.
BTT
Stämmer inte.
Fanns inga barer efter åttan förrän ca 70 meter neråt second road. På sträckan från åttan till barområdet fanns några restauranger.Bland annat en österrikisk restaurang där jag brukade äta frukost.
Barområdet började ungefär där det brukade stå kraschade bilar på andra sidan av Second.
BTT
När jag var där så var det barer hela vägen mellan åttan och nian, ja när man lämnade barområdet och gick ner på åttan så var det 2 eller 3 håliväggen barer/restauranger, bland annat en finsk.
Du minns inte vad dassbesöken kostade på barområdet _
Stämmer inte.
BTT
Själv har jag inte varit på Walking street eller barer övehuvudtaget i Pattaya sedan 2003. Men besöker gärna nödvändiga affärer typ elektronik, bygg eller möbler i Pattaya. Första gången där -84 och då var det inte mycket till stad och det enda jag kände igen 2003var en boxningsring på stranden och en snurrande bar. Tider det när man var fri och yngre nu orkar man inte ens supa seriöst.
När jag var där så var det barer hela vägen mellan åttan och nian, ja när man lämnade barområdet och gick ner på åttan så var det 2 eller 3 håliväggen barer/restauranger, bland annat en finsk.
Du minns inte vad dassbesöken kostade på barområdet _
Den fanns fortfarande för några år sedan med nya ägare. Kollade lite på streetview mappen och numera tycks där ligga ett healt massage ställe som heter Top House.
Låg ungefär mitt emellan soi 8 och barområdet.
På hörnet vid infarten till soi 8 låg en engelsk restaurang.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.