SHL 2020/2021

HÅVEEE vita gula blå oss kan ingen slå ;)

294F595D-9CE7-48B9-A6B1-A413D98D19A0.jpeg

Skellefteå vann 6-5 OT mot Brynäs. Skratta eller gråta :(:-X:-X:-X:mad::mad::mad::mad:. Grattis till alla vinnande ishockeylag ikväll :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Malmö spelar inte dåligt men det har gått troll med resultaten. Märklig sport där fart och fläkt borde räcka långt, men när det sätter griller i spelarnas huvud så blir allt fel.
Just därför behövs en drastisk förändring och det snabbt. Det räcker inte att plocka in Tomas Kollar i båset, nytändning måste till. Stephan "Lillis" Lundh är ledig och bor i Skanör, varför inte kontakta honom? Han är duktig och känner till föreningen.

En match idag. Och @Krille får ursäkta men jag hoppas faktiskt att Lökarna tvålar till Bondlurkarna i Ängelholm. Det är sannerligen på tiden att dom förlorar en hemmamatch nu. Jag håller tummarna!

E4 möte mellan Linköping och HV, är det inte coronaeländet så är det skador på flera nyckelspelare, plus JVM uppladdning så kvällens match blir svår med många borta.
Men kunde inte hålla mig från att tippa lite :) Leksand. HV71. Och Rögle är mina vinnare:eek: Men hoppas att även MIF får börja vinna för en gång skull, roligt om även IKO skräller mot lökers:upanddown:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
2 K