Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Malmö spelar inte dåligt men det har gått troll med resultaten. Märklig sport där fart och fläkt borde räcka långt, men när det sätter griller i spelarnas huvud så blir allt fel.
Malmö spelar inte dåligt men det har gått troll med resultaten. Märklig sport där fart och fläkt borde räcka långt, men när det sätter griller i spelarnas huvud så blir allt fel.
Just därför behövs en drastisk förändring och det snabbt. Det räcker inte att plocka in Tomas Kollar i båset, nytändning måste till. Stephan "Lillis" Lundh är ledig och bor i Skanör, varför inte kontakta honom? Han är duktig och känner till föreningen.
En match idag. Och @Krille får ursäkta men jag hoppas faktiskt att Lökarna tvålar till Bondlurkarna i Ängelholm. Det är sannerligen på tiden att dom förlorar en hemmamatch nu. Jag håller tummarna!
En match idag. Och @Krille får ursäkta men jag hoppas faktiskt att Lökarna tvålar till Bondlurkarna i Ängelholm. Det är sannerligen på tiden att dom förlorar en hemmamatch nu. Jag håller tummarna!
Och @Krille kan glädja sig åt att Klökarna är värdelösa, att inte lyckas slå bondlurkar är under all kritik. Ny omgång på tisdag då Redhawks tar emot Skellefteå i Arenan. Ny förlust på gång alltså, allt annat är en stor överraskning.
E4 möte mellan Linköping och HV, är det inte coronaeländet så är det skador på flera nyckelspelare, plus JVM uppladdning så kvällens match blir svår med många borta.
E4 möte mellan Linköping och HV, är det inte coronaeländet så är det skador på flera nyckelspelare, plus JVM uppladdning så kvällens match blir svår med många borta.
Men kunde inte hålla mig från att tippa lite Leksand. HV71. Och Rögle är mina vinnare Men hoppas att även MIF får börja vinna för en gång skull, roligt om även IKO skräller mot lökers
Men kunde inte hålla mig från att tippa lite Leksand. HV71. Och Rögle är mina vinnare Men hoppas att även MIF får börja vinna för en gång skull, roligt om även IKO skräller mot lökers
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.