SHL 2020/2021

Jag kan va först ut Bertil, att spy lite galla. Ursäkta svordomarna men detta jävla trams att Frölunda tar bort indianerna är rent trams.

Men ok, känner sig Nordamerikas urbefolkning kränkta stackars dom.

Det får fan va slut med denna jävla liberalism som förpestar västvärlden.
Ursäkta utbrottet, men vart i helvete är vi på väg.
Så du har också uppmärksammat att vi lever i Orwelskt nyspråktid.

Jaha vet ej vad man ska säga, kikar på repris på hockeyn från igår vart lite berusad igår så ville se om jag Verkligen såg rätt igår är ju självklart färgad å bara första matchen men ser fasen inte hur nått lag ska ha den minsta lilla chans mot LULEÅ iår är nog bara skicka Upp bucklan på en gång för är nog bara ett nytt stop pga Corona som kan stoppa dom iår med.........

Kreativiteten flödar i klubbarna....
11.jpg
22.jpg
33.jpg
44.jpg

Experter är experter, Malmö har väl aldrig stått högt i kurs hos dessa besserwissrar. Men vi skall bevisa motsatsen med början i morgon.
Nej. De tippar som fan läser bibeln ;) själv vill jag ha dom kvar, fast inte till vilket pris som helst:) För övrigt är det bara 1 ”expert” som tror HV vinner, vilket är positivt.

;) Två bottentippade lag. Leksand gjorde det riktigt bra mot SAIK senast. Så @Berralund darrar nog en aning i kväll, men bara för att tippa emot dig Micke så säger jag 5-3 till skåningarna:p Utan insats bör väl nämnas, det är enklare att va kaxig då.:rolleyes::D
Tror mer på att du inte vill gå emot kapten :p men ok, kommer bli en tuff vinter för skåningarna. Så är på sin plats att vara snäll;):)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
2 K