SHL 2020/2021

Ok, här finns ett par vilsna själar i hockeytråden:nod:så tänkte bjuda på en riktig nyårssmällare:D

Idag blir det inget roligt för mig, Berra å Krille :rolleyes: våra lag torskar i afton, är på tiden att skåningarna kommer ned på jorden igen:p
HV är ur slag å Frölunda verkar inte klara sig utan Joel ;)

Men ödmjuk som jag är hoppas jag att jag har fel som vanligt:laugh:

Ok, här finns ett par vilsna själar i hockeytråden:nod:så tänkte bjuda på en riktig nyårssmällare:D

Idag blir det inget roligt för mig, Berra å Krille :rolleyes: våra lag torskar i afton, är på tiden att skåningarna kommer ned på jorden igen:p
HV är ur slag å Frölunda verkar inte klara sig utan Joel ;)

Men ödmjuk som jag är hoppas jag att jag har fel som vanligt:laugh:
:kewl_transparent::laugh: :nerd_transparent:Men Micke:reta: nu vet jag att även du är ur form inom hockeytippandet:nod:, men ett rätt får du iaf :D och det är dina sista ord...:)

Är ju långledig, så tar mig ett sanningsserum i form av Singha;)
Lägg märke till kylformen :) är bara vi riktiga finsmakare som förstår sig på hur än öl skall avnjutas:p

Möjligt att det kommer en revidering på tipset före 19.00:laugh2:
20201228_181314.jpg

Är du lika hatisk mot Malmö, som jag är mot VLH? BTW... HV fick 2 pinnar igår :) det glädjer mig. I morgon möter vi Frölunda i Scandinavium, den matchen hoppas jag blir en repris på den sista publikmatchen 20-03-09. Kom du ihåg @Micke.T ?:upanddown:
Det är ömsesidigt, bondlurkar är hatiska mot rödhökar och vice versa. Förhoppningsvis på ett vänskapligt sätt dock, så är det för mig.

Ok. Dags för lite OT :upanddown: igen:xmas_smiley: JVM är ju igång och där har HV 5 spelare med,, bla Alnefeldt som täpper igen kassen. Frölunda har ju en stjärna i Lukas Raymond plus många andra. DIF har en i nummer 10 som är grym ( Holtz ) Jag har sett båda matcherna där vi lekt med motståndarna, men i morgon står Ryssen på andra sidan och då ska vi upp till bevis. Jag säger,,, seger med 3-2:upanddown:

Ok. Dags för lite OT :upanddown: igen:xmas_smiley: JVM är ju igång och där har HV 5 spelare med,, bla Alnefeldt som täpper igen kassen. Frölunda har ju en stjärna i Lukas Raymond plus många andra. DIF har en i nummer 10 som är grym ( Holtz ) Jag har sett båda matcherna där vi lekt med motståndarna, men i morgon står Ryssen på andra sidan och då ska vi upp till bevis. Jag säger,,, seger med 3-2:upanddown:
Väldigt lite OT! Jag hoppas verkligen att du får rätt, det vore skitkul om dom går riktigt långt i turneringen. :)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K