SHL 2020/2021

Heja Brynäs :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:. Grattis till alla vinnande ishockeylag :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:. Jag får väl önska ett bättre ishockey-år 2021 till er alla hockeyfantaster :hug_transparent::hug_transparent::hug_transparent::hug_transparent:
Tack @eirkar , mycket sämre kan det ju inte bli vare sig sportsligt eller publikt. Nya tag på lördag mot @Krille och HV 71. Jag är ganska säker på att han kommer att ha det stora leendet efter den kampen. Gott nytt år på er! :)

Hej

Småkronorna gjorde en fin insats mot Ryssland, tog matchen till förlängning men släppte in ett mål och förlorade när det var 5 sekunder kvar.

Mvh isan lover

Hej

38 åringen håller klassen ännu, 2 mål igår mot HV71, med dom två målen gick Joel förbi Niklas Andersson som klubbens bäste målskytt genom tiderna.

1609397795323.jpeg

Mvh isan lover

Hej

38 åringen håller klassen ännu, 2 mål igår mot HV71, med dom två målen gick Joel förbi Niklas Andersson som klubbens bäste målskytt genom tiderna.

1609397795323.jpeg

Mvh isan lover
Ja det är en fantastisk spelare. Hoppas att han inte drabbas av samma hjärtfel som tvillingbrorsan bara.

Hej

Nu är Sverige illa ute i JVM, det blev överraskande förlust med 0-4 mot USA, nu väntar Finland i nästa match.

Mvh isan lover
Men jag är övertygad om att vi slår finnarna i kvarten.

Brynäs möter Leksand på isen idag lördag eftermiddag. Vem vinner :waiting: ????

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K