SHL 2020/2021

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Brynäs :mad::mad::mad::mad::mad::mad::poop::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:. Grattis till Malmö.:clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:
Tackar! Ja nu är åttondelsfinalen säkrad, antingen mot gårdagens kaffesumpare eller Indianerna. Vem hade trott det i december, inte jag. Nu är det bara för grabbarna att ösa på och njuta, endast matchen mot lökarna på lördag återstår. Vem trodde förresten att dom skulle bli seriesegrare? Jag lider verkligen med dig @Krille , det kan inte vara roligt på jobbet nu.

Krille

Forumvärd
Forumpersonal
Tackar! Ja nu är åttondelsfinalen säkrad, antingen mot gårdagens kaffesumpare eller Indianerna. Vem hade trott det i december, inte jag. Nu är det bara för grabbarna att ösa på och njuta, endast matchen mot lökarna på lördag återstår. Vem trodde förresten att dom skulle bli seriesegrare? Jag lider verkligen med dig @Krille , det kan inte vara roligt på jobbet nu.
Tack @Berralund . Nej idag är många här ovanligt glada, då lökers säkrade seriesegern igår. Får bara hoppas att de åker på stryk i kvarten mot vilka det än blir.

@eirkar mot @Krille i nedflyttningskval. Det blir bokstavligen kvalfyllt för båda två. Mitt tips är att HV skärper tiĺl sig och att Brynäs får harva i Hockeyallsvenskan nästa säsong, jag har ju 50% chans att tippa rätt. :unsure:

Jag tror Brynäs tar det. Det lyser mer desperation och klubbhjärta i deras ögon tycker jag. Dessutom har de en väldigt bred trupp. HVs backsida ser väldigt bräcklig ut tycker jag.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Sista omgången av grundserien idag, Redhawks spelar en betydelselös match mot lökarna. Nja, inte helt betydelselös kanske, jag hoppas att @Krille får ett ljus i hockeymörkret genom en hemmaseger i Arenan. Hittills ser det bra ut3,ledning med 1-0 trots ett ungt lag på isen.

Krille

Forumvärd
Forumpersonal
Sista omgången av grundserien idag, Redhawks spelar en betydelselös match mot lökarna. Nja, inte helt betydelselös kanske, jag hoppas att @Krille får ett ljus i hockeymörkret genom en hemmasegern leder och spelar bra i Arenan. Hittills ser det bra ut3,ledning med 1-0 trots ett ungt lag på isen.
Just nu 3-4 tyvärr. HV leder och spelar bra enligt rapporten jag fått. 4-1 där nu, och undrar om inte @Micke.T vinner en natt på Sheraton :love_transparent:

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
På måndag börjar en spännande åttondelsfinal mot kaffesumparna från Karlstad. Mentalt bör Redhawks ha ett övertag och jag hoppas naturligtvis på seger i Arenan. Ut med Färjestad, deras kaffe smakar ju skit redan i käften. ;):D
Beklagar segern för lökarna men Redhawks tog inga risker och lät unga spelare få chansen. Bra för framtiden!

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Krille SHL 2019/2020 Ordet är fritt 1040
Krille SHL 2018/2019 Ordet är fritt 1109
A SHL 2017/18 Ordet är fritt 990
A SHL-SLUTSPELET 2017 Ordet är fritt 1226
T Ishockey JVM 2020-2021 Ordet är fritt 11
D När tror ni man kan flyga till thailand 2020 Allmänt thailandforum 34
Berralund Fotbollsallsvenskan 2020 Ordet är fritt 18
Kycklingen Vad har ni för planer sommaren 2020? Allmänt thailandforum 52
Karelare Hög risk att boka resa december 2020? Thailändskt reseforum 89
Walter Slussen 2020-...? Ordet är fritt 33
S Koh Chang februari 2020 Thailändskt reseforum 3
Kycklingen Melodifestivalen 2020 Ordet är fritt 58
Frasse Isaanbesöket 2020 Isaan forum 37
P Bästa VPN 2020 ? Teknikrelaterat 19
Jo-Be Gott slut 2019, God start på 2020 Ordet är fritt 14
Isan Lover Antalet olyckor i nyårstrafiken 2020. Funderingar och betraktelser 77
kurant Pension 2020 Funderingar och betraktelser 21
Isan Lover Första kvartalet 2020 ser mörkt ut för turismen i norra Thailand. Chiang Mai forum 4
Samet DTM på Anderstorp 2020 Övriga världen 7
Isan Lover 20 miljoner ATM kort med magnetremsa måste bytas ut innan 15 Jan 2020. Thailändska Nyheter 0
T Tui, Ving sommaren 2020. Thailändskt reseforum 5
Isan Lover Isaan 2017-2020. Isaan forum 1220
jp Resa tillbaka till Sth i coronatider 2021 Thailändskt reseforum 7
Kycklingen Melodifestivalen 2021 Ordet är fritt 46
T Koh Lanta 2021 Thailändskt reseforum 36
Tallviking Nya supertågstationen Bang Sue i Bangkok klar 2021 enligt plan Thailändska Nyheter 2
Isan Lover Kinesiskt företag köpte nedlagda GM-fabriken i Rayong, återstart under 2021. Rayong och Baan Pae forum 26
PanPan Ban on single use plastic 2021. Allmänt thailandforum 3

Liknande trådar

Topp