SHL 2020/2021

Ja lidandet känner säkert inga gränser. Dessutom 0-0 efter andra perioden, jag förstår om du är kallsvettig.

Nja, Brynäs leder rättvist med 1-0 efter 2 spelade. HV är sjukt odisciplinerade. Behöver komma ner från de höga hästarna och tro att de är bättre om de skall slå ett i grunden sämre Brynäs.

Såg resultatet nu på morgonen. Det var tydligen en riktig holmgång och inte så konstigt. Det är så oerhört mycket som står på spel, degradering betyder spelarflykt, minskade sponsorsintäkter, minskade TV-intäkter mm mm. För att inte tala om vanäran som säkert åtskilliga i den drabbade klubben känner. Det blir en intressant fortsättning på fredag.

Ikväll har mitt Redhawks kniven mot strupen när dom besöker kaffesumpens paradis i Karlstad. Torsk och det är slutspelat för denna säsongen men dom får fullt godkänt av mig hur det än går.

Jag har varit totalt knäckt idag, förlusten har tyngt mig. ;) Nej, har varit upptagen med annat. Men jag konstaterar att kaffesumparna var det bättre laget men Redhawks föll med flaggan i topp. Och har vänt mörker tiĺl ljus på ett fint sätt. Jag önskar dock kaffesumparna lycka till i slutspelet trots att deras kaffe smakar skit redan i käften! :D

Får väl också gratulera Frölunda till semifinalplatsen. Där hoppas jag innerligt att dom överraskar rejält och bankar gödseln ur bondlurkarna, det hade varit härligt.
Ikväll hoppas jag att HV vinner hemma mot Brynäs och håller spänningen på topp i den ångestfyllda serien.

Får väl också gratulera Frölunda till semifinalplatsen. Där hoppas jag innerligt att dom överraskar rejält och bankar gödseln ur bondlurkarna, det hade varit härligt.
Ikväll hoppas jag att HV vinner hemma mot Brynäs och håller spänningen på topp i den ångestfyllda serien.
Det får vi verkligen hoppas. HV får tillbaka några spelare till kvällens match. Lökarna ställs mot FBK i andra kvarten, och brukar ju inte hålla på Värmlänningarna, men i det mötet gör jag det.

Ja nu är det verkligen kniven mot strupen för HV, torsk i nästa match och det är kört. 0-3 i matcher vänder dom inte. Jag är näst intill chockad över detta förfall, trodde aldrig att det skulle bli så.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K