SHL 2020/2021

HV71 vann mot Brynäs med 6-4 :(. Brynäs orkar inte ta det sista, men motståndarna var starkare. Inga poäng:mad::mad::mad::mad:. Grattis till alla ishockeylag som vann i går kväll :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Jag håller en tumme på Örebro. Frölunda. Leksand samt Malmö :upanddown: :)
Det blir knepigt för Frölunda idag, Luleå är svåra. Hoppas att SAIK gör sin plikt mot bondlurkarna, ser att det står 2-2 där nu. Oskarshamn måste bara få stryk av Redhawks annars kan jag aldrig mer ta av mig skämsmössan. Och naturligtvis måste Lökarna få stryk av Örebro. Leksand spåar kaffesumparna, helt klart!! :)

Det blir knepigt för Frölunda idag, Luleå är svåra. Hoppas att SAIK gör sin plikt mot bondlurkarna, ser att det står 2-2 där nu. Oskarshamn måste bara få stryk av Redhawks annars kan jag aldrig mer ta av mig skämsmössan. Och naturligtvis måste Lökarna få stryk av Örebro. Leksand spåar kaffesumparna, helt klart!! :)
Hoppas du får rätt. Ser just nu matchen mellan FHC- Luleå. Bra match där Frölunda avslutade starkt. Men första slutade 0-0.

Idag kanske min lilla satsning kan gå in. Ser bra ut just nu... Vore kul att täcka upp maten till matchen i alla fall :xmas_smiley:

Starkt gjort av Frölunda att besegra Luleå så pass övertygande, imponerande. Men vad f*n sysslar Skellefteå med, få stryk av ett gäng bönder på sin hemmarink. Uruselt. Nu gäller det att Redhawks slår Oskarshamn annars riskerar man att tappa intresset.

Starkt gjort av Frölunda att besegra Luleå så pass övertygande, imponerande. Men vad f*n sysslar Skellefteå med, få stryk av ett gäng bönder på sin hemmarink. Uruselt. Nu gäller det att Redhawks slår Oskarshamn annars riskerar man att tappa intresset.
Bara lyfta på hatten för Frölunda idag. Men nya tag i nästa match & då kan det sluta på ett annat sätt för Luleå.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
2 K