Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tack @Berralund Nu ska 300 personer få gå se hockey live, det går åt rätt håll när det gäller just den biten. Om 5 timmar tar jag ledigt för en långhelg.
HV71 vann mot Brynäs med 6-4 . Brynäs orkar inte ta det sista, men motståndarna var starkare. Inga poäng. Grattis till alla ishockeylag som vann i går kväll
Det blir knepigt för Frölunda idag, Luleå är svåra. Hoppas att SAIK gör sin plikt mot bondlurkarna, ser att det står 2-2 där nu. Oskarshamn måste bara få stryk av Redhawks annars kan jag aldrig mer ta av mig skämsmössan. Och naturligtvis måste Lökarna få stryk av Örebro. Leksand spåar kaffesumparna, helt klart!!
Det blir knepigt för Frölunda idag, Luleå är svåra. Hoppas att SAIK gör sin plikt mot bondlurkarna, ser att det står 2-2 där nu. Oskarshamn måste bara få stryk av Redhawks annars kan jag aldrig mer ta av mig skämsmössan. Och naturligtvis måste Lökarna få stryk av Örebro. Leksand spåar kaffesumparna, helt klart!!
Starkt gjort av Frölunda att besegra Luleå så pass övertygande, imponerande. Men vad f*n sysslar Skellefteå med, få stryk av ett gäng bönder på sin hemmarink. Uruselt. Nu gäller det att Redhawks slår Oskarshamn annars riskerar man att tappa intresset.
Starkt gjort av Frölunda att besegra Luleå så pass övertygande, imponerande. Men vad f*n sysslar Skellefteå med, få stryk av ett gäng bönder på sin hemmarink. Uruselt. Nu gäller det att Redhawks slår Oskarshamn annars riskerar man att tappa intresset.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.