Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Malmö leder över Linköping med 2-0 efter första perioden. Men med leksandsmatchen i färskt minne tar jag inget för givet, 40 effektiva minuter återstår.
Malmö leder över Linköping med 2-0 efter första perioden. Men med leksandsmatchen i färskt minne tar jag inget för givet, 40 effektiva minuter återstår.
Ny matchdag återigen. Det är bara att förbereda sig på ytterligare en stortorsk, ett annat resultat i Luleå vore årets sensation. Speciellt utan Alsenfelt i målet, Volden är bra men når inte upp till Oscars klass.
Ny matchdag återigen. Det är bara att förbereda sig på ytterligare en stortorsk, ett annat resultat i Luleå vore årets sensation. Speciellt utan Alsenfelt i målet, Volden är bra men når inte upp till Oscars klass.
Jag gör som Micke. Skiter i hockeyn tillsvidare, tror att HV möter DIF men är inte säker. Intresset är f,n obefintligt just nu, och lika bra är det. Kan ju åka på en depression av att se dom just nu
Jag gör som Micke. Skiter i hockeyn tillsvidare, tror att HV möter DIF men är inte säker. Intresset är f,n obefintligt just nu, och lika bra är det. Kan ju åka på en depression av att se dom just nu
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.