Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
3-1 till dalmasarna. Enda glädjeämnet igår var väl att bondlurkarna åkte på stryk mot Linköping. Nya tag imorgon när Frasses Djurgården kommer på besök i Arenan. Ytterligare en förlust att inkassera utgår jag ifrån.
3-1 till dalmasarna. Enda glädjeämnet igår var väl att bondlurkarna åkte på stryk mot Linköping. Nya tag imorgon när Frasses Djurgården kommer på besök i Arenan. Ytterligare en förlust att inkassera utgår jag ifrån.
Snart dags igen, idag hoppas jag att Frölunda vänder sin negativa trend och spöar skiten ur bondlurkarna. Skellefteå mot @eirkar s Brynäs i TV, ovisst värre. Kan Redhawks vinna över Djurgården, jag tvivlar starkt.
Snart dags igen, idag hoppas jag att Frölunda vänder sin negativa trend och spöar skiten ur bondlurkarna. Skellefteå mot @eirkar s Brynäs i TV, ovisst värre. Kan Redhawks vinna över Djurgården, jag tvivlar starkt.
Det hoppas jag också Forumfriden framför alltAllvarligt så vet ni ju allaredan att jag håller på alla lag förutom Lökarna. Och OM pengarna trillar in så kan jag alltid bjuda på något speciellt nästa gång
Jag är inte lättkränkt, nåde dig om du får rätt555 spel för mig är inte blodigt allvar, bara lite spänning mellan varven här på TS
Må bästa lag vinna, och som eirkar brukar säga. Grattis till alla vinnande lag
Å @PanPan skit I finnen när du vaknar upp ur din tönrosasömnHan är helt klart ute efter att jävlas med dig.
Det hoppas jag också Forumfriden framför alltAllvarligt så vet ni ju allaredan att jag håller på alla lag förutom Lökarna. Och OM pengarna trillar in så kan jag alltid bjuda på något speciellt nästa gång
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.