SHL 2021 - 2022

Matt82

Forumveteran
Men nu drar det ihop sig! Bortamatch mot Oskarshamn på söndag och min coronabiljett till matchen mot Leksand i Arenan på tisdag har kommit i mailen. Undrar når man får se match efter detta, 500 åskådare och ca 3000 säsongskort lär innebära lotteri om vem som får komma.

Vi har biljetter till Färjestad-Frölunda i februari och bokat hotell etc. Sen förutsätter jag att värmlänningar är portade av ren princip och att vi som är värda lite mer och håller på rätt lag har förtur vid eventuella restriktioner.

Krille

Forumvärd
Forumpersonal
Vi har biljetter till Färjestad-Frölunda i februari och bokat hotell etc. Sen förutsätter jag att värmlänningar är portade av ren princip och att vi som är värda lite mer och håller på rätt lag har förtur vid eventuella restriktioner.
Så är det alltid när jag är i JPG;):D:thumbsup: Och i Arenan som inte är något vidare. Vill nog påstå att det är som så att, vill vi vinna så gör vi det. Oavsett.:laugh2:

Frasse

Aktiv medlem
DF516C54-1DC4-4FCA-896B-2FFCFC4266F3.jpeg

Kokostrollet

Forumräv
Malmö börjar dras in i bottenstriden medan Linköping och Brynäs går i motsatt riktning. Oeffektivt mot Oskarshamn i en rätt dålig match men där Juel klart överglänste Marmenlind.

Malmö behöver nog skeppa Fagervall rätt snart tror jag, annars kan det bli ett ovisst kval mot Djurgården senare i vår.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
27 K
Anonymius
A

Topp