Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I afton håller jag på Timrå. Men ångestmatchen mellan MIF och FBK lär bli en rysare där Malmö bara måste vinna då Värmlänningarna har 3 klasspelare i Kina. Ska även bli intressant se om DIF kan rubba Rögle. Jag tror det. SAIK är väl ändå en säker etta.
Hav förtröstan, 9/2 blir det som vanligt fulla läktare. Hoppas Thailand tar efter snart, kanske det blir en resa snart
Och hur det går I matchen, 4-2 till Färjestad
Hav förtröstan, 9/2 blir det som vanligt fulla läktare. Hoppas Thailand tar efter snart, kanske det blir en resa snart
Och hur det går I matchen, 4-2 till Färjestad
Synd på det materialet av spelare, nått är det som inte lirar dom emellan. Fagervall gnuggar nog händerna, speciellt för alla olyckskorpar som lagt skulden på honom.
Och jag tippar som en kratta Kanske bättre lycka i morgon. MIF påminner om när HV blev degraderade, men än är inte hoppet ute. Fast det liras ju bra hockey även i HA, och där är biljettpriserna lite billigare.
Synd på det materialet av spelare, nått är det som inte lirar dom emellan. Fagervall gnuggar nog händerna, speciellt för alla olyckskorpar som lagt skulden på honom.
Frölunda backar från den nya loggan. Det meddelar klubben på en presskonferens i dag. – Vi kunde inte på något sätt se att man kunde väga in associationer till 30-talets Tyskland. Ingen av oss såg det, säger Frölundas ordförande Mats Grauers på en presskonferens.
Frölunda backar från den nya loggan. Det meddelar klubben på en presskonferens i dag. – Vi kunde inte på något sätt se att man kunde väga in associationer till 30-talets Tyskland. Ingen av oss såg det, säger Frölundas ordförande Mats Grauers på en presskonferens.
Och jag tippar som en kratta Kanske bättre lycka i morgon. MIF påminner om när HV blev degraderade, men än är inte hoppet ute. Fast det liras ju bra hockey även i HA, och där är biljettpriserna lite billigare.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.