Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ok. Fel av mig. Blandade ihop dig med någon annan. Men då vet du att ”ditt lag” har en mycket duktig f. d HV spelare i Bengtsson. Han saknar jag i ”mitt” lag just nu
Måstematch, men tror vändningen för Malmö börjar idag.
Tippade Brynäs och Djurgården som kvallag inför säsongen och Malmö på 6:e plats efter färdig grundserie. Tror fortfarande att det kan slå in, men då måste Malmö börja plocka poäng omgående.
Hade inte förvånat mig. De lyckades ju hitta tvåor så djupt ner i regelboken som Illegal equipment och delay of game vid faceoff(!), så kreativitet i det ensidiga blåsandet saknades iaf inte…
Redhawks befinner sig i fritt fall och jag fattar egentligen inte varför. Man har den på papperet bästa truppen på många år men kanske för många starka personligheter som inte drar åt samma håll. För mig är det obegripligt att man förlängde Joakim Fagervalls kontrakt redan för ca en månad sedan, man borde avvaktat resultaten in i det längsta.
Nu måste något göras, och det per omgående. Tror knappast att något händer idag men kanske i början på nästa vecka. Matchen mot Skellefteå borta imorgon ser jag redan som förlorad, allt annat vore en chock.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.