Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Malmös största misstag var när de släppte Filander som var deras ass. och tränarhjärna till IKO istället för att ge honom huvudtränaruppdraget efter Peter Andersson.
Peter Andersson utan Filander är ingenting och löser inte ett skvatt. Bättre harva vidare med Fagervall i så fall och värva in minst två klassbackar asap.
Har bara druckit 2 öl, men citerar mig själv allaredan. Snacka om formsvacka, HV hade 11 raka segrar och efter i afton är det 4 raka förluster. Just nu VIK-HV 6-0 men det löser sig till slut 5555
Har bara druckit 2 öl, men citerar mig själv allaredan. Snacka om formsvacka, HV hade 11 raka segrar och efter i afton är det 4 raka förluster. Just nu VIK-HV 6-0 men det löser sig till slut 5555
Inte isstadion numera, det är Malmö Arena i Hyllie som gäller. Men spelar Redhawks inte bättre inom en snar framtid så möts dom kanske i Hockeyallsvenskan istället. Det hände HV71, jag utesluter inget i dagens miserabla läge.
Titta på 4an Berralund, så får du se riktig hockey
Håller tummarna idag, förjävligt i tisdags. Men fick en fin souvenir då vi va match sponsor och delade ut pris till bästa spelare
Heja Timrå Och vilken fantastisk målvakt de har i Linköping. Indianerna är bättre men vår kanske nya stjärnmålvakt stoppar allt. Och när jag skriver vår, så menar jag 3kr.
Såg ju inte matchen, förlust efter straffar. Men kanske ett steg i rätt riktning, det är inte alla som kniper en poäng däruppe. Men det skulle ha varit 3.
Såg ju inte matchen, förlust efter straffar. Men kanske ett steg i rätt riktning, det är inte alla som kniper en poäng däruppe. Men det skulle ha varit 3.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.