SHL 2021 - 2022

Med tanke på MIFS bleka insats mot Timrå så ska nog ett bra Oskarshamn kunna vinna.

Tycker Malmös försvarspel lämnar mycket i övrigt att önska.

Som Berralund skrev är det kanske dags att ta hjälp av Peter Andersson.

BTT

Malmös största misstag var när de släppte Filander som var deras ass. och tränarhjärna till IKO istället för att ge honom huvudtränaruppdraget efter Peter Andersson.

Peter Andersson utan Filander är ingenting och löser inte ett skvatt. Bättre harva vidare med Fagervall i så fall och värva in minst två klassbackar asap.

Ja tänk vilket derby det kan bli i Malmö isstadion mot Kristianstad om nu inte dom går upp i SHL, vilket just inte känns helt omöjligt.

BTT
Inte isstadion numera, det är Malmö Arena i Hyllie som gäller. Men spelar Redhawks inte bättre inom en snar framtid så möts dom kanske i Hockeyallsvenskan istället. Det hände HV71, jag utesluter inget i dagens miserabla läge.

Titta på 4an Berralund, så får du se riktig hockey ;)
Håller tummarna idag, förjävligt i tisdags. Men fick en fin souvenir då vi va match sponsor och delade ut pris till bästa spelare:)
20211204_150705.jpg

Autografer å allt, nu kör vi:upanddown::upanddown::upanddown::upanddown::upanddown:

Senast ändrad:
Heja Timrå:) Och vilken fantastisk målvakt de har i Linköping. Indianerna är bättre men vår kanske nya stjärnmålvakt stoppar allt. Och när jag skriver vår, så menar jag 3kr.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp