Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dags igen idag, Redhawks skall försöka plocka bort fjädrarna på den ännu skrudade indianen. Det blir svårt men kan man slå lökarna borta så varför inte? Skönt att kunna återvända till min ordinarie plats på Arenan nu när restriktionerna har slopats.
Dags igen idag, Redhawks skall försöka plocka bort fjädrarna på den ännu skrudade indianen. Det blir svårt men kan man slå lökarna borta så varför inte? Skönt att kunna återvända till min ordinarie plats på Arenan nu när restriktionerna har slopats.
Nja, inget sömnpiller men väldigt jämnt och två bra målvakter där Rubin drog det längsta strået i straffläggningen. Nåja, vi fick med oss en poäng, man får vara glad för det lilla. Det var väl tvärtom när du var här nere.
Ny match imorgon, borta mot Skellefteå. En oerhört svår uppgift.
Nja, inget sömnpiller men väldigt jämnt och två bra målvakter där Rubin drog det längsta strået i straffläggningen. Nåja, vi fick med oss en poäng, man får vara glad för det lilla. Det var väl tvärtom när du var här nere.
Ny match imorgon, borta mot Skellefteå. En oerhört svår uppgift.
Trots att jag inte vet vaffan hockey är så skall jag ändå snart ta tåget till Arenan för att se Redhawks mot Brynäs. En oerhört viktig match precis som de övriga som återstår.
Yeees! Bortaseger på Hovet med 1-3, skönt med 3 poäng. Gott att få ge Fagervall stryk också. Och tack Frölunda som slog Timrå. Det är ishockey som kan skänka lite glädje en dag som denna.
Yeees! Bortaseger på Hovet med 1-3, skönt med 3 poäng. Gott att få ge Fagervall stryk också. Och tack Frölunda som slog Timrå. Det är ishockey som kan skänka lite glädje en dag som denna.
Det ser onekligen bättre ut men jag tar inte ut något i förskott, man har blivit luttrad vid det här laget. Men när de danska backarna kom tillbaka blev försvaret mycket stabilare. Kommer bara de 3 forwards som är borta av olika anledningar tillbaka är jag förhoppningsfull. Emil Sylvegård blev skadad av ett bentacklande kräk i löklaget men lär vara tillbaka snart.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.