SHL 2021 - 2022

Det ser onekligen bättre ut men jag tar inte ut något i förskott, man har blivit luttrad vid det här laget. Men när de danska backarna kom tillbaka blev försvaret mycket stabilare. Kommer bara de 3 forwards som är borta av olika anledningar tillbaka är jag förhoppningsfull. Emil Sylvegård blev skadad av ett bentacklande kräk i löklaget men lär vara tillbaka snart.
Timrå och Djurgården är inga lag att vara rädda för.
BTT

Timrå och Djurgården är inga lag att vara rädda för.
BTT
Jo, jag bävar faktiskt inför ångestmatchen mot Timrå på tisdag i Arenan, dom är på gång. Djurgården har ju ärvt Fagervall nu så där är det lugnt. Men först skall vi klara av @gunnarg s Oskarshamn imorgon, sönerna plus en kompis skall med. Det blir en jubileumsmatch i retrotröjor, 50 år sen klubben startade.

Väntar på Färjestad-Frölunda. Förrätt kunde kvittat men frugan skulle ha hummertacos och då är det bara att följa order.

20220226_154356.jpg

Ja matchen mot Timrå på tisdag blir ångestfylld. Torsk då och vi sitter riktigt i s
Studerar man tabellen kan ju faktiskt Malmö va med i slutspelsracet om man slår Timrå.

Men som du skriver vid förlust ser det ganska mörkt ut även om jag inte tror att Timrå eller Djurgården tar fler poäng än Malmö under sista 10 matcherna

BTT

Studerar man tabellen kan ju faktiskt Malmö va med i slutspelsracet om man slår Timrå.

Men som du skriver vid förlust ser det ganska mörkt ut även om jag inte tror att Timrå eller Djurgården tar fler poäng än Malmö under sista 10 matcherna

BTT
Jag hoppas att du har rätt! Återstår att se om man skrattar eller gråter når matchen är över ikväll. Tre poäng är en nödvändighet, särskilt med tanke på att Timrå har en match mindre spelad.

Riktigt illa för Malmö nu, Timrå med bara 5 backar å massa sjuka på hotellet.
Detta borde vara en munsbit för Malmö. Frågan är vad man skall skylla på nu när man inte har felaktigt syndabock Fagervall att gnälla på ;)

Jag har god lust att bara tiga ihjäl misären och eländet, något är riktigt ruttet i truppen och detta måste åtgärdas. Gårdagens match var direkt usel från Malmös sida, finns inget positivt överhuvudtaget. Bara att gratulera Timrå och Rögle till sina segrar, själv vill jag sätta en gigantisk skämsmössa på hela laget, gårdagens match var ett riktigt bottennapp. :mad:

Jag har god lust att bara tiga ihjäl misären och eländet, något är riktigt ruttet i truppen och detta måste åtgärdas. Gårdagens match var direkt usel från Malmös sida, finns inget positivt överhuvudtaget. Bara att gratulera Timrå och Rögle till sina segrar, själv vill jag sätta en gigantisk skämsmössa på hela laget, gårdagens match var ett riktigt bottennapp. :mad:
Inga gratulationer till Djurgården som vann mot Luleå? ;)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp