Svenskt körkort

Ser inte ockret som ni säger?

Dom bistår med bil, studielokaler, bokningar av uppkörning/Teorioprov, lärare som skall ha lön var i ligger ockret?
Är väl ingen samarit förening?

Må så vara men måste man ha så dyra bilar? Största trafikskolan i närområdet kör runt med BMW, det finns avsevärt billigare märken. Bara ett exempel.

Helt klart, behöver ju inte vara en BMW som man kör omkring i

Håller med er om BMW hade en sån och nära att köra ihjäl mig då servon falerade, verkstaden hittade aldrig felet inom rimlig tid så jag krävde pengarna tillbaka. Bilen var en 740 1000mil på mätaren.
Varför kan man inte låta ungdomarna via internet i skolan få lära sig allt om KK, då har dom tidig kunskap samt bra förberedande utbildning till KK.

Håller med er om BMW hade en sån och nära att köra ihjäl mig då servon falerade, verkstaden hittade aldrig felet inom rimlig tid så jag krävde pengarna tillbaka. Bilen var en 740 1000mil på mätaren.
Varför kan man inte låta ungdomarna via internet i skolan få lära sig allt om KK, då har dom tidig kunskap samt bra förberedande utbildning till KK.

BMW är dessutom bakhjulsdriven till skillnad mot dom flesta andra bilar. Stabiliseringssystem i all ära men fallerar det då har man stora problem i ev halka. Skall man inte köra BMW är det nog lämpligast att övningsköra i en framhjulsdriven bil.

Liknande trådar

N
Svar
24
Visningar
5 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp