Föra över pengar från Thaikonto till Svenskt

Öppna ett kryptokonto hos bitkub, för över från scb till bitkub, från bitkub till kryptokonto kopplat till svenskt konto.
Bitkub konto kan han öppna i Sverige om han har thaibankboken där.
Jag kan be honom checka denna möjlighet. Men det trasslar då han är 76 år och lite rädd nya utmaningar...om man så säger. Men jag skall förmedla.

Jag kan be honom checka denna möjlighet. Men det trasslar då han är 76 år och lite rädd nya utmaningar...om man så säger. Men jag skall förmedla.
Det är den enklaste möjligheten iaf.
Jag har själv skickat par miljoner baht ut via krypto.
Där är det inget problem men via bank så blir det krångligare när det skall skickas ut ur landet.
Krypto så kan han skicka till den adress han vill inga frågor ställda.
Kanske han har någon yngre släkting i Sverige som kan hjälpa.

Det är den enklaste möjligheten iaf.
Jag har själv skickat par miljoner baht ut via krypto.
Där är det inget problem men via bank så blir det krångligare när det skall skickas ut ur landet.
Krypto så kan han skicka till den adress han vill inga frågor ställda.
Kanske han har någon yngre släkting i Sverige som kan hjälpa.
Jo de har en dotter som är beredd att resa hit då det är mycket pengar. Bara de får veta möjlighet och teknik. Själv tycker man att detta borde vara fullt möjligt då många expacts säljer sina fastigheter hela tiden. Även om det inte är lika vanligt med transaktioner ut från Thailand. Vi har bokat in tid på Torsdag jag och frun med SCB.

Jo de har en dotter som är beredd att resa hit då det är mycket pengar. Bara de får veta möjlighet och teknik. Själv tycker man att detta borde vara fullt möjligt då många expacts säljer sina fastigheter hela tiden. Även om det inte är lika vanligt med transaktioner ut från Thailand. Vi har bokat in tid på Torsdag jag och frun med SCB.
Jag har frågat kasikorn innan, det har precis som i Sverige med pengatvätt, krimminalitet etc att göra.
Med ett WP kan du tom få så du kan skicka ut via internetbank.
Utan arbetstillstånd får man gå till banken och visa vad pengarna kommer ifrån men fortsatt prblm med större summor men eftersom han sålt lgnht och kan visa vad pengarna kommer ifrån så är chansen större iaf.
Annars är det tex så att expats inte skall kunna bedriva olaglig verksamhet, jobba svart etc och skicka ut hur som helst.

Liknande trådar

S
Svar
5
Visningar
2 K
A
P
Svar
6
Visningar
5 K