Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja du Lego för en gång skull verkar du ha rätt, jag funderade på väg till jobbet men kom inte på något vi har av det ni har i Gbg. Några exempel:
Konstant blåsigt - nej det har vi inte.
Regn från sidan - nej vi har det uppifrån.
Göteborgare - nej tack och lov.
Hög skatt - Inte lika hög
Blaskig vinter - nej inte lika ofta
Det blir en karma Lego ... men ha tröst det finns direkttåg till huvudstaden ...
Jag kan väl villigt erkänna att jag själv är invandrad från Småland, men att bräka på i Stockholmska görs inte efter nästan 30 år, man tappar inte bgreppet så snabbt
Förorter ... hmmm nu pratar vi om Sthlm De flesta förorter som inte är så tilltalande ligger ändå utanför kommunen
Hur i allsin dar har Du fått för Dig att Stockholm fungerar? Aldrig bott där när det kommit snö, va? Tre cm och stan yrar om snökaos, tio och allt står still.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.