Broder Tuk Tuk
Forumveteran
Hej
Samma här, en träningsmatch där man redan innan match har bestämt sig för att inte riskera något och spara spelare valde jag också bort och det känns inte direkt som om det är något man ångrar nu efteråt.
Mvh isan lover
Jag missade oxå matchen. Jag tittar inte på träningsmatcher som inte betyder något varken i hockey eller fotboll.
Det är ofta enbart experiment med olika spelsystem som inte ger ett dugg.
Dessutom saknade Sverige ett antal nyckelspelare bland annat Göykeres och Isak.
BTT
, ja så jag slipper baggarna här.