Vet inte vem du är och vad du gör på detta forum förutom att du är en av dem som gick på idén med Scandinavia Village i början på 00-talet. En massa skitsnack om en privat liten oas för skandinaviska äldre som ville bo utomlands men inte ändå.... Svenskt kaffe och språk samt .... allt annat, inte Thailand.
Dock smög ju gubbarna ut på nätterna och träffade lilla "Noi" bakom ryggen på sin medhavda skandinaviska fru. Detta vet du säkert om du har bott där länge. Idén sprack ju när de som flyttade dit förstod att även om Scandinavien Village stod i namnet så låg det … utomlands, ett uppvaknande som visade sig göra hela projektet till ett sjunkande skepp. Men men...
Nu ser jag att du är en av de bittra som köpte men som inte ens orkade med varandra i sin bubbla. Avundsjuka och illvilja var ju det som fick de flesta att dra sig tillbaka och flytta hem till pensionärshemmet igen. SÅ........
Inte för att jag bryr mig om VM i Trumplandet – det finns viktigare saker – men folk med grovt mindervärdeskomplex som måste skriva folk på näsan är bland det värsta jag vet. Du kvalade dig just in bland dem. Ja, jag anade redan innan att du var en sådan........
Nu vet jag.
Hoppas dock att Norge går långt. Ett vackert land, men fullt av avundsjuka och fortfarande med ett mindervärdeskomplex. Stanna bland alla dolt rasistiska norrbaggar, ja, i Norge, för ni passar just bra där, och det vore nog bra om det förblev så. Tönt !!!