Sverige i fotbolls VM

Norbaggarne vil ikke hjem att , Og flybilettane er oppe i det 4 dobla av normal pris .

Screenshot 2026-07-02 044344.webp

Nu tar du väl i så du skiter löst.

Dere skal ikke bare tenka på korlangt baggarne kommer , en tenk heller på dere selv . Hva gjor Sverige feil som ikke kommer lengre .

Inget fel alls. Man kan inte begära så mycket mer med det laget. Elfensbenskusten är inte Frankrike, så ett lättare motstånd bidrog till att Norge tog sig ett steg längre än 16-delsfinal men förhoppningsvis gör brassarna en kanonmatch då det är dags för nästa drabbning sedan kan dem ro bäst fan dem vill...

Jeg ser dei er misfornoyd med den norske dommeren . Då tenker jeg på en svensk dommer som jeg kjenner , Erik Fredriksson frå Tidaholm . Han har vert dommer i flere VM fotball kamper . Vi har tatt noen ol i sammen , og diskutert fotball . Jeg nevnte flere navn på svenske fotballspillere ,som jeg kjenner . Men han påsto att dei kunne ikke spilla fotball , han bare skrytte av seg sjol , som en gud .

Jeg ser dei er misfornoyd med den norske dommeren . Då tenker jeg på en svensk dommer som jeg kjenner , Erik Fredriksson frå Tidaholm . Han har vert dommer i flere VM fotball kamper . Vi har tatt noen ol i sammen , og diskutert fotball . Jeg nevnte flere navn på svenske fotballspillere ,som jeg kjenner . Men han påsto att dei kunne ikke spilla fotball , han bare skrytte av seg sjol , som en gud .

Möjligen såg han även på Maradona som en gud med tanke på den klara handpåläggningen i vm-90 mellan Argentina och Sovjetunionen. Är väl den händelse Erik Fredriksson är mest känd för.

Dere skal ikke bare tenka på korlangt baggarne kommer , en tenk heller på dere selv . Hva gjor Sverige feil som ikke kommer lengre .
Hej

Sverige är inne i en generationsväxling och då är man inte bättre än så här, men som Svensk är jag glad över att dom till slut tog sig till VM och där gick vidare från gruppen, att sen ställas mot Frankrike var naturligtvis en alltför stor uppgift, tror att Frankrike blir världsmästare.

Nu är Sverige på rätt väg igen, Potter börjar redan få ordning på laget och många unga killar tar plats i laget, det ser lovande ut och nu väntar EM kval, hoppas dom fortsätter med en 4 4 2 uppställning och tar sig till EM.

Mvh isan lover

Liknande trådar

Tillbaka
Topp