Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Norge gjorde det bra men jag tycker de fick god hjälp på traven av Ancelottis destruktiva italienska fotbollstil, ingen brasiliansk gladfotboll precis.
Du kanske skal läsa vad du lägger in.
En Norrmann som säger han vill gråta till Expressen och det av lycka.
Du svammlar så det är tröttsamt, ingen här som inte vart glada över Norges framgång alla är bara trötta på ditt svammel.
Du kanske skal läsa vad du lägger in.
En Norrmann som säger han vill gråta till Expressen och det av lycka.
Du svammlar så det är tröttsamt, ingen här som inte vart glada över Norges framgång alla är bara trötta på ditt svammel.
Som med Skottarna här, varenda lots som vart ombord, dom har inte mycket till övers för sitt grannland.
Hoppas att dom där jävla engelsmännen åker ut, dom kommer bli outhärdliga i årtionden annars. Deras ord översatt.
Norge gjorde det bra men jag tycker de fick god hjälp på traven av Ancelottis destruktiva italienska fotbollstil, ingen brasiliansk gladfotboll precis.
Som med Skottarna här, varenda lots som vart ombord, dom har inte mycket till övers för sitt grannland.
Hoppas att dom där jävla engelsmännen åker ut, dom kommer bli outhärdliga i årtionden annars. Deras ord översatt.
Frankrike är väl mitt närmaste "grannland" som är kvar i vm, sen spelar babyface Håland i hatlaget Manchester City i Premier League och sverigehatare @Einar bör komma ner på jorden
Frankrike är väl mitt närmaste "grannland" som är kvar i vm, sen spelar babyface Håland i hatlaget Manchester City i Premier League och sverigehatare @Einar bör komma ner på jorden
Nu är det bara Einar som är korkad.
Jag har en norsk kollega som också hoppas att Norge ryker ut ur VM. Han hatar Haaland. Men det är nog för att han hatar Manchester City. Det hänger ihop lite.
Det riktigt svider för honom direkt Haaland får lite framgång och igår satt han nog och svor som aldrig förr.
Till Norge för min del nästa vecka.
Nu får vi hoppas att det går riktigt bra.
Jag har en norsk kollega som också hoppas att Norge ryker ut ur VM. Han hatar Haaland. Men det är nog för att han hatar Manchester City. Det hänger ihop lite.
Det riktigt svider för honom direkt Haaland får lite framgång och igår satt han nog och svor som aldrig förr.
Man kan naturligtvis tycka illa om honom och hans lag, men hans status som spelare och idol/fenomen på sociala medier är naturligtvis enormt. Det skall också bli intressant att se vem som tar hem skytteligan. I skrivande stund leder han, Mbappé och Messi med sju mål vardera. Kane har nätat sex gånger.
Håland borde väl numera gå under smeknamnet babyfacekiller. Grabben går ju omkring på planen ständigt med ett leende på läpparna på samma gång som han skjuter motståndarna i sank.
Han är en jäkel på att nicka och att vända den stora röven till i straffområdet.
Ingen tvekan om att han likt Harry Kane är en bomber. Själv föredrar jag lite mindre, snabbare och mer tekniska fotbollspelare typ som man hittar i Italien eller Spanien.
Men smaken är ju som baken som det heter.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.