Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Körningen tillbaka hem till huset gick utan missöden & vi tog en kaffe paus uppe i bergen. Där köpte vi lite torkat kött & lite annat lokalt som dom sålde..
Var även varning för elefanter som kan korsa vägen,satt och spanade men lyckades inte se nån...
Nu är en firma här & sätter upp gardiner & mera möbler till hennes karaoke rum kommer senare.
Jag skall ta en tur till lampaffären, inte för en dejt utan frugan skall följa med. Vi behöver förnya lite belysning i vardagsrummet, börjar tröttna på plafonderna vi har där. Men allt är en fråga om utseende och pris.
Sitter på släktens sjukhem och tittar på TS. Frugan och några släktingar åkte till ett akutsjukhus. Jag ville inte åka med. Tydligen tradition i Thailand att följa med till sjukhus. En gång följde jag med frugan till en släkting till en post op avdelning. Där var det fullt av folk. En del hade t o m mat med sig.
Vart och handlat och fyllt upp frysen, har vi kött så skall klara oss 2 veckor iaf.
Men nu skall jag städa ur kylskåpet och ställa iordning, det får bli Lördagsnöjet.
Firman min fyllde 34 eller 35 år igår, startade 1988 så borde blir 36 år? Skulle dammsuga på kontoret lite men det började lukta bränt om sugare, den klarar inte av dam så bara å slänga!
Vaknade tidigt men strax dags att väcka sonen och köra han till skolan.
Verkar som blir en hel skoldag med bara prov, inte så konstigt om resultaten blir därefter, dom måste ju vara mosiga i skallen efter halva dagen bara.
Skall vara på skolan senast 07:30 och hämta upp igen 16:30.
Själv fortsätter jag till Pattaya och tar en promenad och för att inte låta skrytsam eller ge bild av att vara miljardär så har jag ätit frukost hemma idag.
Bacon och ägg frukost på beachroad går ju på hela 160 baht, nu kom jag undan med 40 baht.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.