Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Wasa’s bagerier ligger i Filipstad, Sverige och i Celle, Tyskland. Härifrån bakar vi knäckebröd och andra produkter åt många länder runtom i världen. De största marknaderna för Wasa-varumärket utanför Sverige är de andra nordiska länderna och Tyskland, tätt följt av Polen, Nederländerna, Frankrike och USA.

Ok, jag tänker sverige på det men många frågar och jag skriver att erbjuds i vanlig dagelhandel där nere idag precis som falukorv men heter fleichvurst.

Tror inga Toyota byggda i Thailand säljs i Europa då dom säljs i ASEAN, Afrika och Australien och andra modeller men kanske har fel.
Det jag läst iaf.

I Thailand säljs bilar med minskad säkerhetsutrustning.
Du kan köpa en nissan, toyota, izuzzu utan säkerhetskrav där.
En anledning till att Volvo, Mercedes, BMW är mycket dyrare dom ruckar inte så mycket på utrustning, en V60 är en V60 även i Thailand.

I Thailand säljs bilar med minskad säkerhetsutrustning.
Du kan köpa en nissan, toyota, izuzzu utan säkerhetskrav där.
En anledning till att Volvo, Mercedes, BMW är mycket dyrare dom ruckar inte så mycket på utrustning, en V60 är en V60 även i Thailand.

Jag hade en Checrolet Captiva här i Sverige som stod "Made in Thailand" på chassiplåten

Många bilar som tillverkas i Thailand går på export över hela världen

Det land som importeras mest bilar från i Australien är Thailand. Inte japan.

Sten har man gott om på Gårn. Men på åkrarna är det inte nån. Man viste var placera kåken förr på gott och ont. Ned med ny vatten ledning , sedan skall man betänka att gamla ledning var hand grävd några 100 tal meter.Grävmaskinten var lite less dock hjälpta jag han svetsa skopan som sprack.

20240929_142321.jpg

20240929_140622.jpg

20240929_131020.jpg

Jag hade en Checrolet Captiva här i Sverige som stod "Made in Thailand" på chassiplåten

För det första skrev jag att Thailand är världen största bilexportör till ASEAN, Afrika och Australien, så vad var fel?
Sen tror jag inte så många men om skickas till Europa har andra krav.
Jag har gått på Wallenius RORO fartyg, lastat bilar som kadett åkt jorden runt, från Göteborg och ett varv runt jordklotet, stoppa i många länder men lasta inte i Thailand för europa.

Vaför gav du smiley skratta åt från mitt inlägg.
Jag har varit på båt som utgick från Hisingen, var ombord 5 månader, var är lögnen?

Vad gav du smiley skratta åt från mitt inlägg.
Jag har varit på båt som utgick från Hisingen, var ombord 5 månader, var är lögnen?

Du kanske inte har den bästa kollen på var bilar tillverkas och säljs bara för att du jobbat på en båt......

Jag har sysslat med bilar och bilimport i mer än 20 år.....

Står det "Made in Thailand" på chassiplåten i motorrummet på min egen bil i Sverige är sannolihjeten ganska hög att den är tillverkad i Thailand. Oavsett vad du som sjöman på Wallenius tycker......

Du kanske inte har den bästa kollen på var bilar tillverkas och säljs bara för att du jobbat på en båt......

Jag har sysslat med bilar och bilimport i mer än 20 år.....

Står det "Made in Thailand" på chassiplåten i motorrummet på min egen bil i Sverige är sannolihjeten ganska hög att den är tillverkad i Thailand. Oavsett vad du som sjöman på Wallenius tycker......
Du, jag gick med fullastad båt med Daewo med cheva märken och made in America från sydkorea så sjjälvklart.

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar