Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Farsan har inte långt kvar nu. Ligger på Udon hospital. Njurarna är paj och måste spolas. Farsan har bestämt sig för att dö istället.

Hade förstorad prostata under stor del av livet och det gick så långt på slutet att det täppte till urinledarna. Gick omkring med flera liter kiss i magen som förstörde njurarna.

Åker ju hem till Thailand ikväll. Vad tycker ni skall jag åka upp och ta farväl.? Jag kan ju inte säga till honom att ta den vård han behöver han vill dö

Farsan har inte långt kvar nu. Ligger på Udon hospital. Njurarna är paj och måste spolas. Farsan har bestämt sig för att dö istället.

Hade förstorad prostata under stor del av livet och det gick så långt på slutet att det täppte till urinledarna. Gick omkring med flera liter kiss i magen som förstörde njurarna.

Åker ju hem till Thailand ikväll. Vad tycker ni skall jag åka upp och ta farväl.? Jag kan ju inte säga till honom att ta den vård han behöver han vill dö

Du kommer nog ånga dig om du inte åker upp och säger adjö till honom om du har en möjlighet till det.

Att han vill somna är hans beslut anser jag , däremot skulle jag definitivt åka upp och säga farväl, tror alla fäder oavsett god eller dålig kontakt med sonen skulle uppskatta det enormt, ge honom den glädjen krister

Att han vill somna är hans beslut anser jag , däremot skulle jag definitivt åka upp och säga farväl, tror alla fäder oavsett god eller dålig kontakt med sonen skulle uppskatta det enormt, ge honom den glädjen krister
ja jag åker nog upp med familjen. Det är tur jag inte är min bror och hans familj för där är hatet större. Jag kan ta det att bli utskãlld en sista gång om han har en dålig dag. Vi finns ju till för att förlåta

Åkte på floden i BKK i dag tillsammans med massa andra turister och båtar. Priset har gått upp från 16 B till 21 B. För Thai över 65 kostar det 11 B. I dag hade man en kontrollant också. Tittade in på det stora varuhuset också. Stor omsättning på maten men inte så mycket på lyxvarorna.

IMG_0424.jpeg

IMG_0423.jpeg

IMG_0422.jpeg

IMG_0421.jpeg

Väntar på sen lunch på hotellet i Rotterdam.
Blev uppringd 18:00 igår kväll så det blev snabba ryck. Tåg till Arlanda 05:00 var naturligtvis inställt, lyckades boka en biljett med ett tåg 06:06 som avgick i tid så jag hann med flyget. Gillar inte så short notice men nu vet dom inte när de skall komma till kaj, tänkte käka sedan försöka knoppa nån timme, lär väl bli något gång ikväll/natt tror dom.
IMG_6073.jpeg

År det 2 cm kom just in efter 3 tim snö jobb även i går kväll kl 10 körde jag slungan. Lärde mej av en kompis att man behöver en öl före jobb med slungan
Tusan kolla i källaren nån har drukigt upp alla inte undra på att slungan stanna
så det blev lite rep Huva. Kom inte ned så mycket ca 2 dm i går men konstig snö
hämtade frun och det frös is på torkarna plus snörök, inge kul. Tur man har
bott så här i 72 år så inga problem

År det 2 cm kom just in efter 3 tim snö jobb även i går kväll kl 10 körde jag slungan. Lärde mej av en kompis att man behöver en öl före jobb med slungan
Tusan kolla i källaren nån har drukigt upp alla inte undra på att slungan stanna
så det blev lite rep Huva. Kom inte ned så mycket ca 2 dm i går men konstig snö
hämtade frun och det frös is på torkarna plus snörök, inge kul. Tur man har
bott så här i 72 år så inga problem
Var mellan 10-20cm.

20250108_160301.jpg

20250108_160341.jpg

20250108_160348.jpg

Just nu?
Ingenting, har precis klämt i mig en 400g. lasagne bolognese från Lidl som var god men lite åt det söta hållet, så nu måste tunntarmsystemet ta hand om detta, eftersom min mage är offline kopplad, jämfört med normalt fungerande kropps relaterade människor.

@JBK.Ltd.

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1