Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Åkte på floden i BKK i dag tillsammans med massa andra turister och båtar. Priset har gått upp från 16 B till 21 B. För Thai över 65 kostar det 11 B. I dag hade man en kontrollant också. Tittade in på det stora varuhuset också. Stor omsättning på maten men inte så mycket på lyxvarorna.

IMG_0424.jpeg

IMG_0423.jpeg

IMG_0422.jpeg

IMG_0421.jpeg
Huset på bild nr 4 lutar åt höger!

Jäkla så trist att ha förkylning är nu inne på tredje dagen med hosta,rinnande näsa & feber.
Sista dygnet har jag mest Sovit hela tiden och med långkalsonger,tröja och sockar för jag kände mig brutalt frusen men nu börjar jag känna mig mycket bättre :)
Febern har jag sluppit, åtminstone hittills men hade en rejäl huvudvärk igår kväll av allt hostande. Jag fick ta med mig Lilleman på en snabb biltur till Österlen igår, hade en grej att fixa med en kompis.

Lilleman gick iväg till skolan för en halvtimme sedan, nu är jullovet slut. Det var en del obligatoriskt ojande men han trivs i skolan.

Febern har jag sluppit, åtminstone hittills men hade en rejäl huvudvärk igår kväll av allt hostande. Jag fick ta med mig Lilleman på en snabb biltur till Österlen igår, hade en grej att fixa med en kompis.

Lilleman gick iväg till skolan för en halvtimme sedan, nu är jullovet slut. Det var en del obligatoriskt ojande men han trivs i skolan.
Ja det hade ju kunnat vara värre :) nu är det ju endast en vanlig förkylning & börjar bli bättre. Strax måste jag gå ut och ta hand om snön som kommit under sista dygnet.
Blir rätt så skönt med lite frisk luft och kommer få snoret att rinna lite mera.

Han jag skulle åkt och tagit en lunchpizza med låg hemma och sjuk, kanske influenza.
Han sa jag kunde komma dit och ta en lunch men nä, jag tänker inte riskera bli sjuk innan flyget på Måndag.
Får vi ta nästa gång.
Hört på radion nu att mycket influenza här i Gbg så skall hålla avstånd.

Jag hade något liknande och testade en kombination av acetylcystein och antihistamin. Tror det gick fortare över av det. Åtminstone fick jag sova längre tid utan att hosta.

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar