Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Frulle, en tekopp ostmacka & älgtunga på hårdbröd :)

20250122_082320.jpg

Frukost och promenad vid havet, har blivit dåligt av den varan denna ledigheten då frugan haft bilen till frisörsalongen.
Bara en promenad innan på 1 vecka här nere.
Hon säger jag kan träna när jag kommer ombord, hemma vill jag inte gå, bättre temp längs stranden och inga skällande vildhundar.
Kan du inte cykla ned till stranden?

Kan du inte cykla ned till stranden?
Jag bor fortsatt inte i Pattaya, det skulle bli 1 mil en väg på Sukhumvith på cykel, inget intresse av att cykla där i den trafiken, har 1,3 mil till Pattaya beach.
Innan när jag cyklade i stan stod cykeln i condon, den tog jag till huset igen efter pandemin för cyklar inte i den trafiken nu, var bättre under pandemin.
Kan dock ta en Bolt ner, kanske det blir imorrn.

Frukost och promenad vid havet, har blivit dåligt av den varan denna ledigheten då frugan haft bilen till frisörsalongen.
Bara en promenad innan på 1 vecka här nere.
Hon säger jag kan träna när jag kommer ombord, hemma vill jag inte gå, bättre temp längs stranden och inga skällande vildhundar.

20250122_090607.jpg

20250122_085208.jpg
Jag var utskälld när jag började mina promenader men jag köpte hundgodis och gav dem så nu är de tysta och viftar med svansen.

Sitter och editerar en video som kommer i Februari. Låt på Thai som heter ”who Cares”
Men imorgon kommer den låt som vi skrev för Eurovision 2025. Vi är antingen inte tillräckligt bra eller tokiga, ja eller båda. Men vi kom inte med 2025. Men nästa år är jag ännu yngre, så påt igen.
Foto och en länk till vår YouTube kanal.
Premiär 09 00 Thai Time 23/1

IMG_6514.jpeg

IMG_6181.jpeg

IMG_6516.jpeg

Sitter och editerar en video som kommer i Februari. Låt på Thai som heter ”who Cares”
Men imorgon kommer den låt som vi skrev för Eurovision 2025. Vi är antingen inte tillräckligt bra eller tokiga, ja eller båda. Men vi kom inte med 2025. Men nästa år är jag ännu yngre, så påt igen.
Foto och en länk till vår YouTube kanal.
Premiär 09 00 Thai Time 23/1

IMG_6514.jpeg

IMG_6181.jpeg

IMG_6516.jpeg
Bra där, man måste va lite tokig för att leva! :beer:

Frulle, en tekopp ostmacka & älgtunga på hårdbröd :)

20250122_082320.jpg
Hoppas det går bra med topp jakten Här är det skitbra skidföre 1 dm
nysnö på hårt underlag, tyst och fint när man skidar fram ,kan inte göra
sånt nu hoppas det blir bättre. åka ut en morgon ca 10 minus med kaffe
och en limp macka .Sätta sej på en myr kant och kolla var fågeln slår fast
Helt underbart även lite tjärved så det blir en fin eld

Sådant e kvalitets tid! :beer:

Du har helt rätt. Toppjakt kan vara väldigt fint. Tyvärr blev jag av med min jakträtt när jag sålde huset pga att man måste vara bosatt inom jaktområdet för att få vara med. Men det är tjäderjakten som jag saknar mest. Mest för att man fick vara ensam ute i skogen. Jagade även med fågelhund på hösten, en finsk spets men det gick inte upp mot toppjakten.
MVH
Lilla Fridolf

Dom höll på och färdigställde nytt ställe jämter Twin Palm, det bygget har gått snabbt.
Nu är jag klar med dagens promenix, hem värma rester av stroganoffen från igår till lunch, sova middag, börja kolla lite på framtida aktieportfölj och laga middag till ungarna.
Det var billigt med Bolt, 146thb, kan jag fortsätta med det och frugan använda bilen till frisörsalongen.

20250123_102413.jpg

20250123_102418.jpg

20250123_102506.jpg

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A