Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har varit på Homepro o handlat lite och plockat upp 9-åringen på skolan. Storebrorsan som är hemma och återhämtar sig följde med.
Frugan nämnde att hennes chefer (MD och Apac Finance director) undrar om hon kan ta över även Burma och Kambodja.
Ganska cool resa från trampat jordgolv till att bli ekonomichef över 3 länder för ett stort globalt logistikföretag.
Över 350 skolor har stängt på grund av luftföroreningar i Thailands huvudstad Bangkok. Nu blir kollektivtrafiken i staden gratis i en vecka i ett försök att stävja föroreningarna.
Hämtade bilen från verkstan tidigare.
Magen har bråkat under dagen så jag är trött nu men ska försöka hålla mig vaken några timmar till.
Blir nog att kolla på datorn till det är sovdags.
Ätit middag med rökt älgkött & det gick hem hos fransmännen, nu lite goda ostar som efterrätt. Dom tog sig med från Frankrike &
totalt tog dom med 5 kg ost ...
Idag blir det ingen promenad, äldste sonen är på skolan och skall köra frugan till frisörsalongen så jag och yngste får hitta på nåt.
Börjar med att åka och äta en pizza det är väl par månader sen sist sen får vi se.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.