Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Testade precis att göra banköverföringar till Sverige, från BKKBank till SEB.
Kostnader 300B av Bangkok Bank, 50sek tar SEB.
Får se hur bra det funkar.
Testade precis att göra banköverföringar till Sverige, från BKKBank till SEB.
Kostnader 300B av Bangkok Bank, 50sek tar SEB.
Får se hur bra det funkar.
Säger bara att jag alltid hållit mig till summor under 10k kr i månaden och det har funkat.
Sist jag blev utredd var när jag var tvungen att betala en murare och hade skickat 38k under två månader och sa det var frugans pengar och de ville veta vart hon fått pengarna ifrån... o ja orka inte hålla på så bytte bank
Säger bara att jag alltid hållit mig till summor under 10k kr i månaden och det har funkat.
Sist jag blev utredd var när jag var tvungen att betala en murare och hade skickat 38k under två månader och sa det var frugans pengar och de ville veta vart hon fått pengarna ifrån... o ja orka inte hålla på så bytte bank
Testade med 100k thb (32,300kr). Inga problem med att visa ursprunget av pengarna om det skulle behövas.
Ser bara att det kan krångla om det är över 20k usd men vi får väl se om någon undrar något.
Vi har också SEB <=> BKB och jag har nog aldrig skickat mindre än 30 000 SEK/tillfälle. Man vill ju späda ut de fasta avgifterna så gott det går. Några problem har vi aldrig haft.
Vi har också SEB <=> BKB och jag har nog aldrig skickat mindre än 30 000 SEK/tillfälle. Man vill ju späda ut de fasta avgifterna så gott det går. Några problem har vi aldrig haft.
Testade med 100k thb (32,300kr). Inga problem med att visa ursprunget av pengarna om det skulle behövas.
Ser bara att det kan krångla om det är över 20k usd men vi får väl se om någon undrar något.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.