Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Se aktuell valutakurs för Euro till SEK och SEK till Euro. Följ EURs historiska utveckling över tid mot svenska kronan. Euro till SEK i valutaomvandlaren.
Kändes det inte som om priserna ökade i alla länder som gick över till Euro?
Tänk förr när man kunde åka till Spanien och leva loppan för några pesetas.
Svinfesterna är avskaffade nuförtiden. Jag tror det är dags för Euro när vi kan få en fördelaktig kurs för övergången. Men när kan det inträffa, ingen som vet.
Svinfesterna är avskaffade nuförtiden. Jag tror det är dags för Euro när vi kan få en fördelaktig kurs för övergången. Men när kan det inträffa, ingen som vet.
Vi upplevde några pesetas-år i Spanien. Då var man KUNG!
Några år efter det att Euron infördes (utan folkomröstning) hade köpkraften minskat med 45%.
Man kan ju fundera över vad som händer med köpkraften om Sverige går över till Euro.
Vad jag förstår har svenskarna inte med det att göra,
Senast 2025 måste Sverige säga JA till en övergång, ty i EU råder demokrati.
Vi upplevde några pesetas-år i Spanien. Då var man KUNG!
1.Några år efter det att Euron infördes (utan folkomröstning) hade köpkraften minskat med 45%.
Man kan ju fundera över vad som händer med köpkraften om Sverige går över till Euro.
Vad jag förstår har svenskarna inte med det att göra,
2. Senast 2025 måste Sverige säga JA till en övergång, ty i EU råder demokrati.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.