Broder Tuk Tuk
Forumveteran
Varför är du så fientlig mot Norge? Dåliga erfarenheter eller avundsjuka? Norge är broderland sedan unionsupplösningen 1905.
Har inget emot norrmän i allmänhet. Jag syftade på fotbollslandslaget som jag aldrig hållt på.
För mig står Danmark och dansk fotboll högre. Särskilt på det gyllene 80 talet med storspelare och snitsare som Michael Laudrup och Preben Elkjäer.
Håland är kraftigt överskattad. Han har teknik som en halt 90 åring.
BTT