Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Flygskatten gör Thailandssemestern 3.000 kronor dyrare
Lustigt att ofta så är det många gånger billigare från Arlanda. Har 1.5 timmar till Göteborg, 3 timmar till Kastrup, 5 till
Arlanda. För mig är det intressant att jämföra.
Så är det nog. De frågade Anders Borg om en miljöskatt de införde, (kommer inte ihåg vilken) att kommer detta ledatill att det blir bättre miljö? Han svarade att, det vet inte jag men det ger pengar till vår arbetsmarknadssatsning. Han var ärlig i alla fall.
Skall man få ordning på smältande is berg så får man stänga ner allt, jag menar allt! El, industri, bilar, tåg, kossor, fåglar, och fiskar för dom fiser säkert åxå!
Tillbaka till typ stenåldern bara, tjohej!
Skall man få ordning på smältande is berg så får man stänga ner allt, jag menar allt! El, industri, bilar, tåg, kossor, fåglar, och fiskar för dom fiser säkert åxå!
Tillbaka till typ stenåldern bara, tjohej!
Flyget i hela världen står bara för 2.3% av koldioxiden. Hur många % är svensk med tanke på antal flygningar i Sverige. Finns någon i MP som kan läsa och skriva?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.