Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du skrev "10.000-12.000kr för ny elcentral + arbete". Skriver man så är arbetskostnaden ospecificerad och tillkommande. De kan vara bra att lära sig om man ska bygga hur i Sverige.
Tja det verkar vara ett vettigt pris ev tillkommer nån överraskning.
Bytt både i barndomshemmet & hemma dom sista åren 50 - 70 talet ombyggt i omgångar.
Det var en hel del som var lite si & så ur elsäkerhets synpunkt.
Hur orkar ni , För många ordpoliser som förstör trådarna (minsta lilla så hugger dom). Just detta inlägg som pan pan la ut förstod jag direkt , Men förstått att vissa har lågt läsförståelse...
Hur orkar ni , För många ordpoliser som förstör trådarna (minsta lilla så hugger dom). Just detta inlägg som pan pan la ut förstod jag direkt , Men förstått att vissa har lågt läsförståelse...
Finns många här som verkar gå igång på att få vara otrevliga och hugga på andra.
Märkliga personligheter. Undrar om dom beter sig lika illa i verkliga livet mot andra eller om det är så sjukt att dom beter sig olika beroende på om dom kan gömma sig bakom en skärm eller om dom möter en person face to face för då är dom riktiga fegisar !
De handlar väl inte om att hugga på skrivfel. Sättet att skiva skapade ju uppenbarligen ett visst missförstånd och då kan man ju välja att skriva oj jag menade…. Eller går till attack ock kalla folk för dumma.
De handlar väl inte om att hugga på skrivfel. Sättet att skiva skapade ju uppenbarligen ett visst missförstånd och då kan man ju välja att skriva oj jag menade…. Eller går till attack ock kalla folk för dumma.
Jag behöver inte skriva oj jag menade inte, menade precis så jag skrev.
Om ni sen inte förstår vad jag skriver skiter jag fullständigt i.
Inget skrivfel i mina ögon, vill du läsa perfekt svenska så köp en bok.
Jag tror ingen här är så korkad och beställer ett jobb och går efter vad jag fått i ca pris muntligt av en elektriker 555555.
Jag tror att dom flesta kollar priset själva på det dom skall ha utfört.....
Jag tror ingen här är så korkad och beställer ett jobb och går efter vad jag fått i ca pris muntligt av en elektriker 555555.
Jag tror att dom flesta kollar priset själva på det dom skall ha utfört.....
Säker är det så man tror man att priset plus arbete eller priset plus moms innebär att dessa poster ingår på en skriftlig offert så kommer man få sig en överraskning.
Säker är det så man tror man att priset plus arbete eller priset plus moms innebär att dessa poster ingår på en skriftlig offert så kommer man få sig en överraskning.
Ärligt om någon går efter mitt priserbjudande utan att kolla upp själva så skiter jag fullständigt i det.
Men jag känner mig rätt trygg i att ingen är så blåst.
Jag skrev bara vad jag fick och det var utan ROT då jag inte kan dra av det.
Så priser jag får är utan avdrag, jag är ingen informationstjänst och skriver hur fan jag vill.
Ärligt om någon går efter mitt priserbjudande utan att kolla upp själva så skiter jag fullständigt i det.
Men jag känner mig rätt trygg i att ingen är så blåst.
Jag skrev bara vad jag fick och det var utan ROT då jag inte kan dra av det.
Så priser jag får är utan avdrag, jag är ingen informationstjänst och skriver hur fan jag vill.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.