Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lyssnade du på låten
Är dubbel gräsänkling idag, farsan och styvmor har åkt till tandläkaren i Kungshamn.
Nu kan jag göra precis vad jag vill: satt mig på en utestol, dricker pripps blå och röker en cigarett
Men hallå är ju det vi gjort, skrev ju det men vid garderobdelen blev avkapet ca 20cm.
Inte mycket bit att lägga plus kom dörrar där som skulle list anpassas.
Skall jag gå upp och ge dig ett kukmått.
Jo men BTT har ju stor byerfarenhet med vanliga thai helst dom fattigaste.
Svärföräldrarna så är det hål i golvet, skopa vatten och kasta över sig, riset kokas över öppen eld.
Men vad vet jag, fråga btt han har levt med dom fattigaste.
Han har nog noll koll på thailand utanför bangkok och Pattaya vilket han inte heller verkar ha koll utanför barståket och dom fattigaste.
Bartjejerna gör ofta goa pengar, därför många lockas från bylivet.
Var ihop med en bartjej ett kort tag som jobbade på soi beukaw och hon sa att har ok lön och kan bestämma om man vill gå med någon
Men gäller självklart inte alla.
Men mina svärföräldrar är svinfattigga, säg 1000 baht över i månaden men dom har allt, behöver sällan betala pengar, dom har frugans risfält och får mat.
Har jag aldrig skrivit, knappt suttit min fot i en bar sen min son föddes har jag skrivit.
Helt annan sak, finns bildbevis på forumet att jag häng i barer.
Även vart mycket ute därför jag känner till den i dåtid men inte i nutid.
Jag referar till nutid, dom flesta på forumet som vart med längre vet att jag har levt byliv, gått genom skiljsmässa och hängt på barer i Thailand, dock inte på ditt sätt.
Aldrig gått ner som misslyckade fattige farangen.
Men nu 7 år sen förutom par besök med forummedlemmar jag gick på en bar
Tror vart på varje soi i Naklua.
Jag är mest runt hela området från Banglamung i Norr till Pratumnak.
Dålig erfarenhet av Jomtien.
Och dag kvällstid när normalt folk är vakna.
Du som kan Pattaya, vet du vad Pattaya betyder och var går gränserna, vet du vad som är naklua, vet du vilken provins och vilka komuner i provinsen
Jag bor där och är runt i min komun ofta även besökt 70% med bil av Thailands provinser.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.