Kan löna sig att betala med kort.

Tebaks till tråden så är det kul att se att man kan få rabatt med kort, annars har jag bara sett att det kostar typ 2% extra att betala med kort.
Ang säkerhet så har jag inga problem att betala med kort så länge det är jag som drar kortet i läsaren, lämna ifrån mig till nån som ska dra det i en läsare jag inte ser kommer inte på fråga.

En Etanolbil ska köras var 5:e tank med bensin så blir det inga motor haverier sägs det.
Det är jag som är så dum har jagat upp stationer som har E85. Har använt E85 och E20 och kört 10.000km. Borde tänka om och köra 91 eller 95. Eller göra som nmax säger varje 5:s tank bensin. Aldrig för gammal att lära något nytt.

Det är jag som är så dum har jagat upp stationer som har E85. Har använt E85 och E20 och kört 10.000km. Borde tänka om och köra 91 eller 95. Eller göra som nmax säger varje 5:s tank bensin. Aldrig för gammal att lära något nytt.
Kör du E20 i mellanåt så är ju det nästan samma sak som att köra bensin.

Diesel är bra, kört nu under semestern i 3v (70mil kanske) mycket stadskörning och tankade en gång för 1200thb.

Diesel är bra, kört nu under semestern i 3v (70mil kanske) mycket stadskörning och tankade en gång för 1200thb.
Enda som är billigare att köra än diesel är ju gas, men då med noll power i motorn till skillnad mot en diesel turbo som skrynklar asfalten för dom flesta bensinare i Thailand :cool:

Liknande trådar

G
Svar
19
Visningar
4 K
Anonym
A
T
Svar
88
Visningar