Lediga condos i Pattaya

Mickey666

Medlem
Below is only a *partial* list of the developments that are actually out there in the Na Jomtien, Jomtien and Pattaya Beach areas. Our list is far from comprehensive as we more than likely missed a number of developments and we didn’t even take a look at what’s going on up in Naklua Beach. Beginning in the south at Na Jomtien and working our way north through Jomtien and then Pattaya, the following are the developments that crossed our path:

Venetian: 980 units – completion date April 2016
• Nam Talay: 260 units – just finished
• Centara Grand: 480 units – completion date 2017
• Cote d’Azur: 1308 units – completion 2018
• Reflection: 335 units – completed last year
• Aeras: 309 units – completion 2017
• Cetus: 350 units – just finished
• Lumpini Jontiem: 1850 – finished 2015
• Seven Seas: 1450 units – finishing 2016
• Riviera Jontiem: 1049 units – 2017
• Amazon: 800 units – just finished
• Savana Sands: 1500 units – 2017
• Atlantis: 1000 units – finished 2015
• AD Condo: 600 units – finishing 2017
• Dusit Grand: 520 units – finishing 2016
• Aqua: 309 units – finished 2015
• Laguna Beach resort 1: 650 units – just finished
• Laguna Beach 2: 1100 units – finishing 2016
• Laguna Beach 3 (the Maldives): 1750 units – finishing 2016
• Dusit Grand Park: 987 units – finishing 2016
• Grand Caribbean: 1112 units – finishing 2016
• Tree Tops: 252 units – finishing very soon
• Axis: 1000 units – finished 2015
• Arcadia Beach: 1350 units – finishing 2017
• Arcadia Imperial: 1150 units – finishing 2017
• Arcadia Beach Resort: 1200 units – finishing 2016
• Waterpark: 220 units – finishing 2016
• The Winner: 107 units – just finished
• New Nordic: too many projects to mention
• The Vision: 220 units – finishing very soon
• The Cube: 96 units – finishing 2016
• Tropical Dream: 180 units – just finished
• City Garden Pratumnak: 157 units – just finished
• The Jewel: 122 units – finishing 2017
• The Point: 119 units – finishing 2016
• The Cloud: 161 units – finishing 2016
• Southpoint: 655 units – finishing 2016
• Peak Towers: 478 units – finishing 2016
• Elegance: 79 units – finished 2015
• Cosy Beach View: 256 units – finished 2015
• Aurora: 127 units – finishing 2016
• Orion: 282 units – finishing 2017
• Nova Amari: 278 units – finishing 2016
• Waterfront: 325 units – unknown
• Unix: 1200 units – finishing 2016
• City Garden Tower: 465 units – finishing 2017
• Novana: 259 units – finished 2015
• Golden Tulip: 780 units – finishing 2016
• Centara Avenue: 380 units – finishing 2016
• The Base: 1112 units – finishing 2016
• Centric Sea: 999 units – just finished
• Urban Attitude: 146 units – finishing 2016
• City Centre Residence: 639 units – finishing 2016
• Olympus: 800 units – finishing 2018
• The Winner: 107 units – just finished

We’ve just done the math and the above list represents 32,800 plus condos that already are, or will soon be added to the *existing surplus* of condominiums that already exists here in Pattaya.

Kanske går lättare när de har byggt snabb järnvägen. Läste att järnvägen ska byggas mellan Rayong och Bangkok senast jag var i Thailand. Det lär väl bara ta en timme, om ens det, in till Bangkok när den är klar. Och då blir det väl mera attraktivt att bo där.

Kanske går lättare när de har byggt snabb järnvägen. Läste att järnvägen ska byggas mellan Rayong och Bangkok senast jag var i Thailand. Det lär väl bara ta en timme, om ens det, in till Bangkok när den är klar. Och då blir det väl mera attraktivt att bo där.
Jag tror de sket sig I näven när Ryssarna slutade komma:eek::afro:

Via Pattaya då eller?

Jo , inte fn bygger man en snabbtågsjärnväg mellan BKK och Rayong utan stopp i Pattya .
Kanske då i Thailand :rolleyes:

Nä står det Rayong och Bkk så stannar den givetvis inte i Pattis, ska det ramla av å på en massa fyllskallar å psykos där så blir det ju inte snabbt längre.
Hmmm tror inte Hua Hin folket skall uttala sig illa om något ställe i Thaialnd speciellt inte om psykos , sådana verkar ju finnas en del i bla. Hua Hin

Hmmm tror inte Hua Hin folket skall uttala sig illa om något ställe i Thaialnd speciellt inte om psykos , sådana verkar ju finnas en del i bla. Hua Hin
Mena du dom som smällde bomber så va dom knappast boende i HH.
Sen att dom flesta riktigt puckade falangerna och sjuka sex turister åker till Pattis är ju inget nytt precis.

Tror nog att alla ställen I Thailand får sin beskärda del av de små liven.;)

Avser du förövarna som... de små liven, är väl ganska malplacerat här. ... de små liven använder man väl om små barn eller ibland också om man är manschauvinist om kvinnor!;)

Mena du dom som smällde bomber så va dom knappast boende i HH.
Sen att dom flesta riktigt puckade falangerna och sjuka sex turister åker till Pattis är ju inget nytt precis.
Förstår inte din tanke i vissa inlägg , får en känsla av att du gillar att skapa motsättningar , trodde att jag hade fått fel information , men tydligen så stämmer det , Tråkigt att du hamnat i ingoreralistan , sen kan du skriva vilket skit du vill , jag är vuxen nog att inte bry mig om problemsökande bråkstakar

Förstår inte din tanke i vissa inlägg , får en känsla av att du gillar att skapa motsättningar , trodde att jag hade fått fel information , men tydligen så stämmer det , Tråkigt att du hamnat i ingoreralistan , sen kan du skriva vilket skit du vill , jag är vuxen nog att inte bry mig om problemsökande bråkstakar
[emoji28] [emoji28] [emoji28] [emoji28] [emoji28] [emoji28]
Ja skriv inget ont om Pattis för då går humor löse Phonta i taket

[emoji28] [emoji28] [emoji28] [emoji28] [emoji28] [emoji28]
Ja skriv inget ont om Pattis för då går humor löse Phonta i taket
Avser du förövarna som... de små liven, är väl ganska malplacerat här. ... de små liven använder man väl om små barn eller ibland också om man är manschauvinist om kvinnor!;)
Jag måste hålla med Phonta här, vadå förövarna, och sjuka sexturister, Sist jag var I HH fans där barer med flickor och en massa faranger som satt och klappade dom på rumpan, detta finns ju överallt. Sen det här med Thailand och sexturism,hmmmm, om du bygger ett hus till någon I Isan eller om du träffar någon I en bar, eller betalar underhåll till din "sambo" var månad (ooops det kanske skulle heta hjälpa familjen) Är inte detta egentligen samma sak? Så låt den som är helt fri fån synd kasta första stenen. De flesta av oss som bor eller åker hit gör det för att vi gillar vad som finns här.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp