A
Anonymius
Gäst
Ända tills jag träffade min nuvarande fru levde jag i konfortzonen och höll i sargen och vägrade släppaDet skulle sparas pengar på hög utan egentligt mål, men det löste exet när jag lämnadehälften av besparingarna och det värsta av allt va att jag fick köpa ut henne från mitt eget hus som jag betalt helt självfick väl skylla mig själv som inte skrivit några papper
Så här i efterhand va det värt va enda krona
Vart jag vill komma är det Jonas skrev att i morgon kan det vara för sentHar släppt både sarg och komfortzon och satt upp en plan för ett liv i Thailand i framtiden, och det känns förbaskat bra.
Så all heder till alla er som släppt sargen och rört på er till Los
Jo all heder för detta, men det var ju inte riktigt det vi pratade om här, vi pratade om att resa och att jag inte ser Thailand som ett måste var gång jag skall resa utan har tröttnat lite på att alltid åka till Thailand och vill testa annat.
Men kanske man kan använda det uttrycket här också att lämna komfortzonen och släppa sargen, är ju precis det jag gör, väljer annat resmål nämligen.
Så kontentan av detta är att för mig i alla fall är inte Thailand det enda för mig bara för att jag råkar vara gift med en kvinna från Thailand, jag är ju inte gift med Thailand utan en kvinna från Thailand.