Jag har bott på hotell på udden utanför Railay beach
https://www.agoda.com/sv-se/rayavadee-hotel/hotel/krabi-th.html#lightbox för 2 år sen.
Ttog en taxi till Krabi, men var ju rätt isolerad på den udden då det bara gick att ta sig dit med båt så fick inte sett mer än öarna vi åkte till och den udden
Skall kolla hotellen du tipsa om, skall inte hänga så mycket på hotell så nåt ställe där man sover bra för en billig peng, så prisvärt med ett bra utgångsläge, ingen lyx helst stugor med par rum.
Är ju äventyrs/aktivitetsresa så skall flänga runt hela dagarna, inte sitta så mycket på rummet, vill inte ha barliv runt oss och bil har vi så vi kan ta oss runt.
Skall ta island hoping en dag, kayak en dag och till Phang nga bay en dag, så 3 dagar, 2 eller 3 nätter.
Ao Nang tog jag bara för jag kände igen namnet, har du bättre tips på ställe att övernatta så tar jag tacksamt imot det.
Ja men kollar man på nätet kan skenet bedra ibland, så man kan alltid fråga efter tips
Har bokat hotell på dom där boknings sidorna som inte alltid hållit måttet.
Men bokar på Agoda.se när jag har funnit mitt hotell, har lite bonuspoäng att använda där