Ni som bor i/besöker Issan, var finns ni?

Som jag sa, detta är inte den sanna texten endast en teori, hur nära en hamnar sanningen kan ingen veta :wai::):wai:

Se där ja

Nu hamnar Du ännu längre från din tänkta sanning......

Jag anmäler mitt intresse att bli medlem i 15 % föreningen.

Jeg anbefaler heller "promille" foreningen. Jeg trives godt der.

Som jag sa, detta är inte den sanna texten endast en teori, hur nära en hamnar sanningen kan ingen veta :wai::):wai:

Se där ja

Nu hamnar Du ännu längre från din tänkta sanning......

Jag anmäler mitt intresse att bli medlem i 15 % föreningen.
15% här också :wai:

Ja det finns en förort som heter Changkan som ligger ut med Mekongfloden . Mycket thailändska turister, många hotell och reasturanger. Vacker gå gata flera km. Vi bor åt andra hållet, Wangsaphung som är fint det med.

Senast redigerad av en moderator:
Ja det finns en förort som heter Changkan som ligger ut med Mekongfloden . Mycket thailändska turister, många hotell och reasturanger. Vacker gå gata flera km. Vi bor åt andra hållet, Wangsaphung som är fint det med.

iPhone med Tapatalk
Japp, Chiang Khan känner jag till det är cykelstaden. Vi övernattade där i fjol på ett litet hostel invid floden. Det är verkligen fint där, jag håller med.

1724a9776c3b1b2ac62de93dd8457e0d.jpg

Hemma igen efter 12 dagar

Va kul med lite människor från Loei, min frus barndomshem ligger bara någon km från södra provinsgränsen.

Vi brukar åka till Tesco Lotus och Big C i Loei, sen så klart Chiang Khan ... fint i Loei lite mer kuperat.

Va kul med lite människor från Loei, min frus barndomshem ligger bara någon km från södra provinsgränsen.

Vi brukar åka till Tesco Lotus och Big C i Loei, sen så klart Chiang Khan ... fint i Loei lite mer kuperat.

Nu blev man ju sugen på att besöka dessa platser vid nästa resa. April april snart snart....

Vi har ca: 70 mil till havet

Körde från Kho samoi till Loei i Januari, det tog ca: 15 timmar. Så bråttom behöver man inte ha. 5555

Ja vi har planer på Raiong me, kanske i Januari

Vi bor också i Loei ja gillar det vi har bott här i 2 år nu så hus och tomt börjar likna något. Att ta sej till havet eller stan går ju på 50 min till 2 tim. Men vi trivs bra här hemma
50 minuter från Loei tll havet???? Bra marscherat...

Liknande trådar

A
Svar
3
Visningar
2 K
A

Tillbaka
Topp