Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I morse var värdena hos mig (mellan Kalasin och Roi Et) följande.
Misstänker att dom eldade på soptippen. Luktade inte som en frisk sommardag på landet i Sverige
Stämmer den över en längre period?
Regn skulle vara det bästa för att städa luften.
Nära kusten blåser det väl nästan alltid mot land på eftermiddagen (bris) för att vara vindstilla 50km inåt land.
Stämmer den över en längre period?
Regn skulle vara det bästa för att städa luften.
Nära kusten blåser det väl nästan alltid mot land på eftermiddagen (bris) för att vara vindstilla 50km inåt land.
Den kartan är i real time. Altså kan det vara annorlunda om ngt timme. Olika satelliter som samlar olika data.
Det jag tycker är skränande är hur mycket det eldas i Kambodja. Nu ser det inte så mycket ut, men förra veckan var det fan rött överallt. Och då gick vindarna mot Pattaya
Bryr mig inte om vilket, jag är bara en deltidsboende, besökare, turist, farmare/bonnläpp, kanske detta blir mer behagligt, att det drabbar mig högst till 50% , med tanke på att jag stannar bara halva året...
Tycker Windy är bra när man lärt sig de olika lagren man kan växla mellan.
Täcker hela världen.
Jag kikar mest på vindar, ström, vågor, tidvatten och lufttryck.
Regnprognos stämmer inte så bra här. För mycket lokala variationer på någon mil.
Tycker Windy är bra när man lärt sig de olika lagren man kan växla mellan.
Täcker hela världen.
Jag kikar mest på vindar, ström, vågor, tidvatten och lufttryck.
Regnprognos stämmer inte så bra här. För mycket lokala variationer på någon mil.
Lägg gärna ur en länk. Finns kanske ngn som vill kika.
Som jag sa, det finns massor av andra sidor man kan kika på. Bara att välja den man personligen gillar
Som jag sa, det finns massor av andra sidor man kan kika på. Bara att välja den man personligen gillar
Bryr mig inte om vilket, jag är bara en deltidsboende, besökare, turist, farmare/bonnläpp, kanske detta blir mer behagligt, att det drabbar mig högst till 50% , med tanke på att jag stannar bara halva året...
Tanken har varit att stanna längre tid över året, och från början så blev det halva året i Sve och halva i Th, och detta har väl just nu permanentats, det finns en del osäkerhet när ingen riktigt vet vad myndigheterna kommer fram till, så jag avvaktar och ser tiden an, när det gäller farmen, den har jag väl mer eller mindre lämnat över till frugan att sköta om, och pga: av frugans sjukdom så gick hon i förtidspension, så nu har hon bättre med tid för farmen, och hon tar in daglönare när det gäller vissa saker, och själv har jag andra projekt att ta tag i, ungefär så ser det ut just nu, men allt kan ändras över tid...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.