PanPans blandade bilder från Thailand.

Påväg till Loi Krathong firande i skolan.
20151120_073749.jpg

Så fotona som jag med kameran också.
Var väldigt varmt idag, kanske får bli en sväng till stranden i eftermiddag.
Nästa vecka blir det Chiang Mai och förhoppningsvis en sväng till Chiang Rai och kolla på White temple med, så får ladda upp några foton därifrån med.

P9510672.JPG
P9510675.JPG
P9510676.JPG
P9510693.JPG
P9510721.JPG
P9510727.JPG
P9510760.JPG
P9510779.JPG

Kul med bilderna. Vilken förändring pojken fått i jämförelse med byskola.

Kanske dags att skaffa ett syskon till barnet ;)

Kul med bilderna. Vilken förändring pojken fått i jämförelse med byskola.

Kanske dags att skaffa ett syskon till barnet ;)

Ja hans byskola var ett litet hus på kanske 20 m2, frugan visade det utifrån när vi körde förbi.
Samma skola hon gick i och vad jag förstod fortsatt samma lärare, nu en gammal kärring som knappast känner till något om livet utanför byn.
Så ja en klar skillnad för han ;) men han trivs, han säger att skolan är sanuk mak mak.

Senast redigerad av en moderator:
Spelar inte så stor roll, halv eller hel.
Skulle det bli en unge till tänker jag då inte göra någon åtskillnad.
Tar hand om han som min, han kallar mig pappa och känner inte till någon annan pappa.
Precis samma sak här, mina två bonusbarn är precis lika mycket älskade och värda som vår egentillverkade lilleman. Gör man skillnad är man en dålig förälder.

Precis samma sak här, mina två bonusbarn är precis lika mycket älskade och värda som vår egentillverkade lilleman. Gör man skillnad är man en dålig förälder.
Utan att själv varit i den sitsen, tänker man inte lite ibland att kan är en del av mig och omedvetet gör viss skillnad?

Utan att själv varit i den sitsen, tänker man inte lite ibland att kan är en del av mig och omedvetet gör viss skillnad?
Det kan säkert vara så för någon men ärligt och uppriktigt har jag aldrig känt så. Här görs ingen skillnad överhuvudtaget och måtte jag få en spark i arslet om jag skulle göra någon skillnad.

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp