SHL 2019/2020

Håller med dig om P Andersson. Finns just nu ingen ersättare enligt mig heller. Men som så många gånger innan, så är det lättare och sparka tränaren, vilket jag är emot, för det är spelarna som ska göra sitt jobb också.
Så är det och i Redhawks är det några spelare som klart har underpresterat. Jag hoppas att denna tiden har använts väl till att jämka samman laget och bli samspelta. Och det börjar lovande, 1-0 senast jag tittade så en bättre början än mot dalmasarna.

Tyvärr kunde jag inte se på matchen mellan Brynäs och Färjestad i går kväll. Jag hade annat för mig, tittade på program Arvinge okänd. Vad Brynäs har presterat på isen, hade jag inte väntat mig. Färjestad- Brynäs 2-1. Brynääääs :angry_transparent::angry_transparent::angry_transparent::angry_transparent:. Grattis till alla vinnande lag :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Behövs inga ord här ;)

FB_IMG_1573814199252.jpg

Brynäs mot Skellefteå, vad kan man säga :rolleyes: ?. Jag hoppas på vinst på hemmaplan. Brynäs ska ju fira Johan Honken Holmqvist före matchen. Jag har ingen information om det gäller att hissa upp Honkens vepa till taket, då får Löfqvist sällskap av Honken. Man får hoppas. Detta borde trigga Brynäsare att prestera bättre på isen än under isen ;).

Brynäs-Skellefteå 2-1. Före matchen fick Johan Honken Holmqvist sin dröm uppfylld genom att skriva under kontrakt för en dag, 16/11-19, som tredje målvakt och därmed sluta sin ishockeykarriär som målvakt för Brynäs. Det har varit ära att se dig, Honken att vakta Brynäs målbur alla dessa år. Första SM-guld var oförglömlig plus ett blått lår , när en annan hängiven Brynäsfantast hoppa på bänken och trampa på mig. Han bad om ursäkt. Det kan man kalla till eufori. Tack Honken.:hug_transparent::hug_transparent::hug_transparent:Honkens vepa får vänta ännu några år.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K