Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja vi har ju ett gemensamt intresse imorgon, att Redhawks bankar skiten ur Klökers i Växjö. Malmö har en rad bortamatcher nu medans handbolls-em spelas i Arenan.
Ja vi har ju ett gemensamt intresse imorgon, att Redhawks bankar skiten ur Klökers i Växjö. Malmö har en rad bortamatcher nu medans handbolls-em spelas i Arenan.
Hoppas ni kör skiten ur dom. HV skäms över insatsen mot DIF igår, så imorgon får SAIK lida för detta. Det är ju ca 30 matcher kvar innan slutspelet och tabellen kommer garanterat ändras. Men det är jämnt, och alla slår alla just nu. Kul fortsättning.
Inte många resultat som gick som jag trodde. Trodde Brynäs och Skellefteå skulle vinna men utan förlängning. Sen trodde jag på Rögle och Frölunda. Färjestad är den enda jag fick in, tror på Växjö också. Inte många rätt även att jag säkrade med att ta bort de matcher som var osäkra. Haha va dåligt.
Och HV fortsätter med traditionen att va odugliga efter uppehållet. Visst va det lite ramträffar som kan kallas oflyt, men gör man inte mål i pp så har man inte i toppen att göra. Hoppas Malmö kan göra min kväll bättre
Och HV fortsätter med traditionen att va odugliga efter uppehållet. Visst va det lite ramträffar som kan kallas oflyt, men gör man inte mål i pp så har man inte i toppen att göra. Hoppas Malmö kan göra min kväll bättre
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.