SHL 2019/2020

 

Krille

Forumveteran
Då drar vi igång Thaisnacks trevligaste tråd. Hoppas och tror att alla hockeyälskare kommer gilla vad som skrivs här framöver.
Årets övergångar både hit och dit har varit rekord för SHL, och om jag ska nämna "mitt" lag, så har de bytt ut halva laget. Men fått in en del bra gubbar som tex Martinsson, Camara och Ikonen. Men det enligt mig intressantaste "nyförvärvet" tog DIF, med Patric Berglund.
Vilket lag tar då hem detta nästa år ? Eftersom jag är oduglig på att tippa ;) , som någon annan här, eller hur? så gör jag det ändå. :D
4 lag sticker ut lite mer än övriga och det är Frölunda. Djurgården. Luleå och Färjestad. Men ingenting är ju huggit i sten, en skada på en nyckelspelare kan ändra mycket.
Kan tom bli så att Rögle och Brynäs gör upp om det framåt vårkanten. Själv hoppas jag att VLH får stryk många gånger av alla lag ,och framför allt av HV 71:upanddown:
Så vad tror ni ? :)
 
Ärligt talat så är väl allt lika osäkert som vanligt, hoppas på en otippad segrare så länge det inte är Rögle. :cool: Djurgården ser väldigt starka ut på papperet med kanonvärvningen av Patrik Berglund. Så där har ni mitt, om än motvilliga tips till slutsegrare. Med hopp om att ha fel. :)
 
Även om vissa tycker att Redhawks suger så hoppas jag att dom visar var skåpet skall stå uppe i Leksand imorgon. Det gäller att inge respekt från början. Kl 15.15 smäller det!
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
 
Tillbaka
Topp