SHL 2019/2020

 
Luleå har ett kanonlag denna säsong. Och jag med höll på ditt lag, igår. :)
Det ser så ut, det kommer att bli många som slåss om slutsegern. Av gårdagen att döma dock inte Redhawks som gjorde en usel tredjeperiod i Leksand. Chans till att visa vad man går för på tisdag mot bonnalaget från Ängelholm men det blir svårt. Grattis alla vinnare!
 
HV71 vs Indianer. Jo jag tackar, synd att jag inte är på plats , lär bli ett bra drag på läktaren. 2 strykpojkar som har massor att bevisa.:blank:
Men jag tippar inte denna matchen, överlåter den till @Micke.T :) Själv tror och hoppas jag att Luleå vinner här mot lökarna:upanddown:
 
Och Rödhökar vs Ängelholmsbönder. Har inte tid att åka dit, sparar det till några matcher på söndagseftermiddagen, det gillar familjen. Gärna då när smålänningar eller göteborgare får stryk. :rolleyes:
 
Vill bara berätta att HV71 slog de regerande mästarna i kväll,:upanddown: Men som ni vet betyder detta inte ett skit, kul i alla fall, att Oskarshamn vann sin första match i historien. Njuter också av att sista laget i serien just nu är VLH....
Och @Berralund ditt lag får kämpa vidare, dock inte till vida, nästa vecka. :)
 
Malmö har mycket att titta på efter kvällens hemska nederlag mot bonnlurkarna. Nästa omgång är det dags för första segern, detta är en usel start.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
 
Tillbaka
Topp