SHL 2019/2020

Brynäs vad gör ni? Kastar bort chansen att vinna matchen:angry_transparent::angry_transparent::angry_transparent::angry_transparent:. Färjestad vann med 2-1. Grattis till alla vinnande lag :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:
Jo. Jag såg den Eirkar. Brynäs hade lägena men stolpe ut idag. HV tappade en pinne när Leksand tar ut målvakten och kvitterar, men vann tillslut. Det känns som att lagen, och speciellt HV inte har hittat varandra än, och med 11 nya så tar det tid. Och tid finns det ju gott om till det ska avgöras framåt våren.

Ja den ikväll kunde iaf inte jag se komma. Mycket hjärta och adrenalin som flödar hos IOK nu. Men när serien börjar dra ihop sig så tror jag att de får kämpa för att stanna kvar. Tänk va fel jag kan få nu. ;)
Det är ju ofta så att nykomlingar lyckas bra i början, sen blir det kämpigare. Men vem vet, det håller kanske hela vägen så att man slipper kvala. Tydligen matchen mot Klökers nästa omgång, det blir tufft eftersom dom har kammat noll hittills.

ÄNTLIGEN skrev jag tidigare, det var en efterlängtad seger Redhawks tog mot Luleå igår, det stärker självförtroendet. Det blir en spännande serie!

Det är ju ofta så att nykomlingar lyckas bra i början, sen blir det kämpigare. Men vem vet, det håller kanske hela vägen så att man slipper kvala. Tydligen matchen mot Klökers nästa omgång, det blir tufft eftersom dom har kammat noll hittills.

ÄNTLIGEN skrev jag tidigare, det var en efterlängtad seger Redhawks tog mot Luleå igår, det stärker självförtroendet. Det blir en spännande serie!
Det är bara att njuta så länge det varar. Det är en sannsaga.:clap_tranparent:

Leksand gjorde tre snabba mål mot Brynäs :mad::mad::mad:. Brynäs bytte målvakt. Få se hur fortsättningen blir.

Mycket snack på jobbet om Smålandsderbyt ikväll. 1.an mot jumbon, och jag hoppas naturligtvis att IKO vinner.:upanddown: Och skulle de göra det lär löklaget köpa någon, eller några klasspelare snarast:mad: Mitt lag har DIF borta, och det lär bli tufft för HV (tror jag) Men eftersom jag inte kan tippa, så ska detta va osagt. @eirkar får vila från hockeyn, men har en känsla att hon följer detta ändå:)

Mycket snack på jobbet om Smålandsderbyt ikväll. 1.an mot jumbon, och jag hoppas naturligtvis att IKO vinner.:upanddown: Och skulle de göra det lär löklaget köpa någon, eller några klasspelare snarast:mad: Mitt lag har DIF borta, och det lär bli tufft för HV (tror jag) Men eftersom jag inte kan tippa, så ska detta va osagt. @eirkar får vila från hockeyn, men har en känsla att hon följer detta ändå:)

Ni har mitt fulla stöd ikväll! :)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar