Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ishockey-derby mellan Leksand och Brynäs slutade med att Leksand vann med 4-2. Brynäääs vad gör ni ?????. Brynääääs sjunker nu under isen. Det verkar saknas den berömda "Brynäs-andan" . Bedrövligt med andra ord . Jag har mycket att säga, men det är mycket icke tryckbara ord, som inte lämpar sig att användas här. Grattis till alla vinnande SHL-lag .
Ishockey-derby mellan Leksand och Brynäs slutade med att Leksand vann med 4-2. Brynäääs vad gör ni ?????. Brynääääs sjunker nu under isen. Det verkar saknas den berömda "Brynäs-andan" . Bedrövligt med andra ord . Jag har mycket att säga, men det är mycket icke tryckbara ord, som inte lämpar sig att användas här. Grattis till alla vinnande SHL-lag .
Och jag tror att matchen mellan våra lag blir jämn. Men HV vinner med 3-2 under ordinarie tid. Hoppas även att Leksand skräller så inte Luleå rycker för mycket i toppen. Och sen vill jag att Gunnarg ska få fortsätta sin fest
Och jag tror att matchen mellan våra lag blir jämn. Men HV vinner med 3-2 under ordinarie tid. Hoppas även att Leksand skräller så inte Luleå rycker för mycket i toppen. Och sen vill jag att Gunnarg ska få fortsätta sin fest
Spännande idag, tror på många 2or på tipset idag. Inte minst Malmö, som säkert vill bättre än i förra matchen
Efter HVs kross i Scandinavium sist, blir det en grym revansch för VF idag Djurgården trycker till Rögle och Örebro piskar upp Linköping borta. Luleå äter upp namfalangs Leksand
Ja där har ni facit på en femling är på gott humör så här årets sista dag, så tar inte procent på vinstpengarna
Och @Krille spara pengarna, kolla matchen på tv, blir så ledsamt att torska live
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.